Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 24, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 zmienia nazwę, zapowiada wypłatę dywidendy

Spółka w grudniu zaprezentuje kierunki strategiczne

Grupa K2, funkcjonująca oficjalnie pod nazwą spółki matki K2 Internet, rozpoczęła proces zmiany nazwy na K2 Holding. W ten sposób firma chce podkreślić, że realizuje działania w różnych obszarach.

Prezentując wyniki finansowe za trzy kwartały 2020 roku, które były – co podkreśla firma – wyjątkowo dobre, spółka przyznała, że prognozy dotyczące ostatniego kwartału br. są „umiarkowanie optymistyczne”. - Ten rok jest bardzo nietypowy, co też oznacza, że sezonowość przychodów jest w tym roku inna niż zazwyczaj. Zazwyczaj czwarty kwartał jest tym najlepszym okresem, z racji na niebywałe ożywienie marketingowe - to są żniwa, największe budżety, szaleństwo przedświąteczne. W tym roku ze względu na drugą falę pandemii spodziewamy się, że efekt czwartego kwartału będzie mniejszy niż w normalnych czasach – mówił na poniedziałkowej wideokonferencji Paweł Wujec, prezes K2 Internet.

Z sumowanych danych za trzy kwartały wynika, że Grupa K2 miała 83,2 mln zł przychodów (wzrost o 9 proc. w porównaniu z tym samym okresem 2019 roku), 5,8 mln zł zysku operacyjnego (wobec 2,2 mln zł straty w okresie trzech kwartałów 2019 roku) i 3,8 mln zł zysku netto. EBITDA wyniosła 10,9 mln zł (wzrost o 203 proc.).

W przeciwieństwie do 2019 roku spółka zamierza wypłacić dywidendę za 2020 rok. - Patrząc na wyniki za ten rok, nasz sentyment co do dywidendy jest pozytywny, ale jej wysokości nie jestem w stanie podać – poinformował Paweł Wujec.

Spółka zapowiedziała, że w grudniu zaprezentuje średniookresową strategię rozwoju. Grupa K2 liczy, że w pierwszym półroczu 2021 roku nastąpi ograniczenie skali pandemii, co pozwoli grupie na szybszy wzrost, m.in. w zakresie biznesu software i chmurowego. K2 Internet poinformowała również, że w przyszłym roku zamierza zawiązać spółkę z twórcami start-upu K2Bots.AI. Będzie to inwestycja realizowana w modelu SaaS (software as a service). W trzecim kwartale br. K2Bots.AI wdrożył chatbota dla LPP, właściciela marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.

(IKO, 24.11.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.