EM Lab przejmuje kontrolę nad Scholz & Friends Warszawa
Niemiecka sieć reklamowa Scholz & Friends Group sprzedała większość udziałów w swoim polskim oddziale (Scholz & Friends Warszawa) polskiej agencji EM Lab SA.
Jak poinformowano w komunikacie prasowym, wartość transakcji wyniosła 500 tys. zł. Przejęcie udziałów w Scholz & Friends Warszawa ma przynieść spółce EM Lab zwiększenie przychodów w br. o około 10 mln zł i zwiększenie zysku brutto o 500 tys. zł. Scholz & Friends Warszawa nadal ma działać jako odrębna agencja. Holding Scholz & Friends zachował w niej mniejszościowe udziały i liczy, że przekazanie kontroli nad agencją polskiemu partnerowi zagwarantuje jej rozwój. Wczoraj informowaliśmy, że do Scholz & Friends dołączył Jarosław Wiewiórski. Będzie dyrektorem kreatywnym agencji. Z Scholz & Friends odchodzi dotychczasowa dyrektor zarządzająca agencji Barbara Berkan. Do czasu zatrudnienia jej następcy agencją będzie zarządzał właśnie Wiewiórski. Jacek Olechowski, przewodniczący rady nadzorczej EM Lab i jeden z jej głównych akcjonariuszy, zapowiada w komunikacie prasowym kolejne przejęcia. W tej sprawie chce współpracować z Scholz & Friends Group.(GK, 16.02.2010)
