Szymon Domżał dołącza do zespołu agencji GPD. Jako digital growth director

Szymon Domżał jest współzałożycielem agencji Brand New Galaxy - teraz Assembly (fot. materiały prasowe)
Do GPD dołącza Szymon Domżał, który objął stanowisko digital growth director.
Domżał był wcześniej odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów oraz rozwój biznesu w Interactive Solutions, a po przejęciu tej agencji przez grupę Publicis pełnił tę samą funkcję w agencji Saatchi & Saatchi.
Czytaj też: Wojtek Kowalik uruchamia Playground Warsaw. Rozstał się z agencją Brain
Jest też współzałożycielem agencji Brand New Galaxy (teraz Assembly), gdzie jako chief growth officer, digital commerce prowadził globalne przetargi dla takich klientów, jak P&G, Coty, Mars, Lego, Wella czy Under Armour, które zakończyły się globalnymi kontaktami w obszarze digitalowym.
(AMS, 06.05.2025)
