Maciej Szamowski business directorem w Foap. "Bardzo doświadczony ekspert"

Maciej Szamowski ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i komunikacji (fot. materiały prasowe)
Do zespołu Foap, globalnej platformy i agencji kreatywnej zrzeszającej ponad 4,5 miliona twórców, dołączył Maciej Szamowski, menedżer związany wcześniej m.in. z Ubisoftem, TikTokiem i Samsungiem.
W Foap Szamowski objął stanowisko business directora, odpowiada za rozwój jednego z kluczowych klientów agencji, którego Foap pozyskał na początku 2025 roku. Dodatkowo swoje doświadczenie będzie wykorzystywał w standaryzowaniu metodologii funkcjonowania działu client service i architekturze zespołów obsługujących regionalne struktury klienckie.
Czytaj też: Anna Luberska-Kieres została account directorem w agencji WebTalk
Maciej Szamowski ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i komunikacji. Realizował projekty z obszaru social media, e-commerce, kampanii 360° i strategii marki. Pracował zarówno po stronie klienta (jako head of marketing w Selmo), jak i w agencjach (jako client service director w Pro/Porcja), prowadząc projekty na rynkach lokalnych i międzynarodowych.
– Maciej to bardzo doświadczony ekspert rynku agencyjnego, który dodatkowo poszerzał swoją wiedzę, pracując po stronie klienta i jako brand strategy lead w TikToku. Praca w social mediach, pomimo swojej dynamiki i rozmachu w obecnych czasach, wymaga seniorskiego podejścia i sprawdzonych metod zarządzania – komentuje Mateusz Zybaczyński, CEO Foap.
Czytaj też: Marcin Sosiński w jury Cannes Lions 2025. Oceni prace w kategorii Creative
(AMS, 23.04.2025)
