Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Tel-Kab  |  W TVN Style tylko połowa sezonu  |  Telewizja prosi widzów o wsparcie  |  Mediapanel  |  Czerwcowy numer "Pani"  |  Bulletin.news  |  Aflofarm zmniejszył wydatki  |  Agencja Publicis Warsaw uruchamia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 23, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Szamowski business directorem w Foap. "Bardzo doświadczony ekspert"

Maciej Szamowski ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i komunikacji (fot. materiały prasowe)

Do zespołu Foap, globalnej platformy i agencji kreatywnej zrzeszającej ponad 4,5 miliona twórców, dołączył Maciej Szamowski, menedżer związany wcześniej m.in. z Ubisoftem, TikTokiem i Samsungiem.

W Foap Szamowski objął stanowisko business directora, odpowiada za rozwój jednego z kluczowych klientów agencji, którego Foap pozyskał na początku 2025 roku. Dodatkowo swoje doświadczenie będzie wykorzystywał w standaryzowaniu metodologii funkcjonowania działu client service i architekturze zespołów obsługujących regionalne struktury klienckie.

Czytaj też: Anna Luberska-Kieres została account directorem w agencji WebTalk

Maciej Szamowski ma ponad 15 lat doświadczenia w marketingu i komunikacji. Realizował projekty z obszaru social media, e-commerce, kampanii 360° i strategii marki. Pracował zarówno po stronie klienta (jako head of marketing w Selmo), jak i w agencjach (jako client service director w Pro/Porcja), prowadząc projekty na rynkach lokalnych i międzynarodowych.

– Maciej to bardzo doświadczony ekspert rynku agencyjnego, który dodatkowo poszerzał swoją wiedzę, pracując po stronie klienta i jako brand strategy lead w TikToku. Praca w social mediach, pomimo swojej dynamiki i rozmachu w obecnych czasach, wymaga seniorskiego podejścia i sprawdzonych metod zarządzania – komentuje Mateusz Zybaczyński, CEO Foap.

Czytaj też: Marcin Sosiński w jury Cannes Lions 2025. Oceni prace w kategorii Creative

(AMS, 23.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.