Maciej Krawczyk head of business integration w Yotta

Maciej Krawczyk ma wspierać agencję Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze analityczno-badawczym realizowanym przez Yotta (fot. materiały prasowe)
Maciej Krawczyk w Publicis Groupe objął stanowisko head of business integration w agencji analityczno-wdrożeniowej Yotta.
Zadaniem Krawczyka ma być wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze analityczno-badawczym realizowanym przez Yotta. Ma on łączyć zarządzanie zespołem business integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe.
Połączenie tych obszarów ma pozwolić rozwijać ofertę produktów i usług oraz narzędzi wykorzystywanych przez Yotta. Dzięki temu możliwe będzie stworzenie wspólnych procesów - od komunikacji po integrację tematów w ramach strategii czy przetargów. Krawczyk wesprze działania skierowane do klientów agencji Publicis Groupe i do klientów bezpośrednich Yotta. Będzie raportował do Anny Sakowicz, general manager Yotta, chief data & analytics officera Publicis Groupe.
Z rynkiem mediowym Krawczyk związany jest od 2011 roku, pracował m.in. w branży e-commerce w Modivo/eobuwie, agencji marketingu efektywnościowego Performics należącej do Publicis Groupe oraz sieci afiliacyjnej Tradedoubler. Zarządzał budżetami i kampaniami online m.in. Fashion, Consumer Electronics, Banking, Home&Decor oraz FMCG.
(AMS, 06.05.2025)
