Wydanie: TRENDY E-COMMERCE 2021
OCTOPUS DIGITAL
ROK POWSTANIA: 2021
SZEF: p.o. Jakub Bieńkowski Chief Digital Officer MullenLoweGroup
LICZBA PRACOWNIKÓW: 8
KONTAKT:
+48 507 021 422
[email protected]
www.octopusdigital.pl
ZAUFALI NAM:
• Western Union
• Telepizza
• Vision Express
• JetBlue
• PGNiG
• L’Oréal
OFERTA:
Octopus Digital jest nową marką performance’ową w ramach grupy MullenLowe Group. Oferujemy rozwiązania mediowo-kreatywne klientom, którzy kładą nacisk na działania sprzedażowe w sieci. Odpowiadamy za całościowy proces realizacji sprzedaży – od budowy angażującej komunikacji, poprzez development serwisów e-commerce i LP z odpowiednim UI/UX, na konwersji kończąc.
Tworzymy własne narzędzia optymalizujące realizację kampanii i podnoszące efektywność działań, m.in. system do weryfikacji fraudów i botów, zautomatyzowane dashboardy raportujące dla kampanii z wieloźródłowym pomiarem danych (real 24 h) czy też automatycznie wykonujące się raporty pre- i postbuy.
Nasz zespół posiada doświadczenie performance i e-commerce, legitymuje się wymaganym standardem certyfikacji online (Google, Facebook, Microsoft, IAB).
SPECJALIZACJA:
• Retail i sprzedaż online. Nasz zespół to praktycy sprzedaży produktów online dla takich marek, jak Decathlon, Telepizza, Vision Express, OBI.
• Finanse – wieloletnie doświadczenie osób pracujących w ramach spółki w realizacji projektów dla banków i instytucji pożyczkowych.
AUTORSKIE ROZWIĄZANIA:
• Lead manager pomaga sprawdzać ROI, zarządzać kampaniami i śledzić ich wyniki. Oferuje pełny raport po zwrocie informacji z call centre. Zarządza wszystkimi leadami, dając możliwość deduplikacji z leadami z własnych źródeł i bazy klienta, pokazuje chronologicznie proces przetwarzania leadu.
• OctoTrafficCheck jest odpowiedzią MullenLowe Group na niekorzystny dla klientów trend generowania kampanii przez automaty. System identyfikuje sztucznych odbiorców i wspomaga ich eliminację z planów.
• OctoDB – dashboard integruje dane i statystyki z różnych źródeł w jednym miejscu. Zawiera dane na temat ruchu w sklepie online i offline, mierzy wpływ reklamy telewizyjnej i internetowej oraz warunków społecznych (np. COVID-19) na zachowania zakupowe.
WSZECHSTRONNE WSPARCIE KLIENTA:
• SEO 360 – onsite i offsite
• Kodowanie i implementacja kodów na WWW
• Wsparcie strategiczno-kreatywne
• Paid Social – działania realizowane na rynku polskim i rynkach zagranicznych (UK, US, Europa Wschodnia i Centralna)
• Szkolenia dla klientów (media i technologia).
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter