Wydanie: TRENDY E-COMMERCE 2021
GUTENBERG AGENCY WARSAW
MAJA MALINOWSKA strategy & business development director, PAULINA GOGULSKA digital operations manager
ROK POWSTANIA: 2001
SZEF: Angelika Kuśnierz – CEO, Maja Malinowska – strategy & business development director, Paulina Gogulska – digital operations manager
LICZBA PRACOWNIKÓW: 120
KONTAKT:
+48 22 319 34 00
[email protected]
www.etailmarketingservices.com
ZAUFALI NAM:
Huawei
McDonald’s
Media Markt
Super-Pharm
OFERTA:
Oferujemy kompleksową obsługę 360° e-tail marketing services, projektując i realizując omnichannelowe kampanie do e-sklepów naszych klientów. Łączymy rozumienie specyfiki biznesów opartych na operowaniu tysiącami SKUs i kompetencje w obszarze strategii oraz nowych technologii. Przeznaczone do stałej współpracy z poszczególnymi klientami zespoły (biznes, strategia i kreacja) wspierane są przez wyspecjalizowane in-house production units.
Takie rozwiązanie zapewnia naszym klientom komfort współpracy w modelu one point of contact i możliwość korzystania ze wsparcia talentów dobranych pod kątem specyfiki poszczególnych projektów. W celu zapewnienia tempa realizacji odpowiadającego dynamice rynku e-commerce wykorzystujemy synergię automatyzacji i nakładu pracy doświadczonego zespołu produkcyjnego.
SPECJALIZACJA:
• Specjalizujemy się w obsłudze dużych e-sklepów (1000 SKUs+) i mamy przyjemność pracować dla liderów kategorii, takich jak: consumer electronic goods, discount retail, DIY i health & beauty.
• Wykorzystujemy naszą kompetencję w obszarze pracy z dużą ilością danych w realizacji projektów dla marek oferujących swoje produkty w modelu DTC na nawet kilkudziesięciu rynkach.
• Nasze portfolio uzupełnia usługa budowy B2B e-shops ułatwiająca wewnętrzne zarządzanie materiałami POSM dużych sieci sprzedaży.
AUTORSKIE ROZWIĄZANIA:
• E/GRID – narzędzie automatyzujące upload danych z baz handlowych do generowanych automatycznie według zadanych specyfikacji formatów.
• E/GO – narzędzie wykorzystujące machine learning do automatyzacji, transkreacji i reformatowania statycznych i animowanych assetów digitalowych.
• E/CREW – silnik umożliwiający zamawianie POSM, personalizację materiałów i zarządzanie ich obiegiem w relacji z rozproszoną siecią sprzedaży.
WSZECHSTRONNE WSPARCIE KLIENTA:
3 x 360°:
• 1. wsparcie sprzedaży w modelu B2C, DTC i B2B;
• 2. strategia, kreacja, development i produkcja w ramach jednej struktury;
• 3. realizacja omnichannelowych kampanii z uwzględnieniem retencji konsumentów w natywnym ekosystemie e-tailerów.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter