Wydanie: TRENDY E-COMMERCE 2021
FREUNDSCHAFT COMMERCE
ANNA LIPIŃSKA media director, ADAM ROMANIUK e-commerce director, PIOTR HASSINE managing director, PIOTR HURNIK business development director
ROK POWSTANIA: 2018
SZEF: Piotr Hassine, managing director
LICZBA PRACOWNIKÓW: 10
KONTAKT:
Piotr Hurnik, business development director
+48 796 796 924
[email protected]
www.freundschaft.pl
ZAUFALI NAM:
• Galilu
• PGE
• Sharp
• Toshiba
• Vestfrost
• JVC
• Hitachi
• HP
• Flying Tiger
• Orientana
OFERTA:
Freundschaft Commerce to agencja specjalizująca się w generowaniu sprzedaży z wykorzystaniem kanałów komunikacji online i innowacyjnych technologii. Prowadzimy skuteczne kampanie, których rezultatem jest zwiększenie grona nowych klientów. Podnosimy sprzedaż, wdrażając rozwiązania marketing automation zapewniające komunikację z własną bazą użytkowników. Optymalizujemy sklepy e-commerce, szukając usprawnień mających wpływ na konwersję. Pomagamy w budowie nowych kanałów sprzedaży: marketplace’y czy e-sklepy.
Naszym klientom zapewniamy bliską współpracę w modelu partnerskim i konsultingowym. Preferujemy bliskie relacje, dzięki którym poznajemy dobrze biznes klienta, biorąc odpowiedzialność za rekomendowane rozwiązania. Aktywności, postępy i rezultaty śledzimy i udostępniamy w czasie rzeczywistym, np. z pomocą dashboardów online, aby szybko podejmować decyzje w dynamicznym środowisku e-commerce.
SPECJALIZACJA:
• Wspieramy sprzedaż sklepów online, prowadząc ruch bezpośrednio zapewniający konwersję i wykorzystując najskuteczniejsze rozwiązania współczesnego marketingu.
• Pracujemy również dla marek, które sprzedają swoje produkty poprzez sieć sklepów partnerskich. W tym modelu prowadzimy kampanie z dystrybucją ruchu na stronę producenta i optymalizacją pod przejście do wybranego sklepu bądź rozdzielając ruch bezpośrednio między wiele podmiotów. W takich kampaniach na bieżąco zbieramy informacje o poziomie sprzedaży w celu maksymalizacji efektów.
AUTORSKIE ROZWIĄZANIA:
• Data booster – wykorzystanie wysokiej jakości danych deklaratywnych do targetowania reklam. Dzięki nim precyzyjniej trafiamy do prawdziwych odbiorców marki.
• InfluCommerce – kampanie performance z wykorzystaniem influencerów, które dodatkowo wspierane są remarketingiem z list kanałów twórców i ze strony docelowej w celu podniesienia konwersji.
• E-commerce consulting – usługa doradztwa i outsourcingu zarządzania sklepem online, w ramach której opracowujemy strategię, etapy wdrożenia i zmian na drodze usprawniania e-sklepu i zwiększania sprzedaży, a następnie realizujemy te zadania, odciążając zespół klienta.
WSZECHSTRONNE WSPARCIE KLIENTA:
Audyty e-commerce – wstęp do strategii i wsparcia w optymalizacji e-sklepów. Analizujemy wszystkie obszary aktywności sklepów online, a nasi klienci otrzymują rekomendację rozwiązań o największym wpływie na wzrost biznesu.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter