Wydanie: TRENDY E-COMMERCE 2021
GOLDEN SUBMARINE
RAFAŁ NIEMCZYNOWICZ head of UX
ROK POWSTANIA: 2001
SZEF: Grzegorz Krzemień – prezes, Rafał Niemczynowicz – head of UX, Wincenty Kokot – business development director
LICZBA PRACOWNIKÓW: 120
KONTAKT:
+48 669 193 645
[email protected]
www.goldensubmarine.com
ZAUFALI NAM:
• Super-Pharm
• Carrefour
• Wedel
• Kross
• Amica
• ŠKODA
OFERTA:
• Dbamy o user experience – projektujemy unikalne doświadczenia użytkowników. Specjalizujemy się w kompleksowym redesignie platform e-commerce.
• Tworzymy sklepy od A do Z w oparciu o platformy Magento i Prestashop albo podkręcamy możliwości już istniejących sklepów. Określamy potrzeby i kreujemy optymalne rozwiązania, które pozwalają realizować biznesowe cele.
• Budujemy markę e-commerce – pomagamy odbiorcom doświadczać jej na każdym kliku. Tworzymy optymalny UX, który w pełni odpowiada na potrzeby użytkownika.
• Optymalizujemy działania – programujemy e-sklepy i dbamy o ich dogłębną analitykę. Śledzimy customer journey i zachowanie użytkowników, aby na bieżąco reagować na zmieniającą się rzeczywistość zakupową.
• Efektywnie promujemy – tworzymy kontent, który zatrzymuje klienta na dłużej. Dbamy o najlepszą widoczność w wyszukiwarkach i social mediach. Wymyślamy i implementujemy kampanie reklamowe budujące pożądany wizerunek. Zapewniamy całościowe wsparcie w obsłudze marketingowej.
SPECJALIZACJA:
• Zespół UX specjalizuje się w kreowaniu i optymalizacji doświadczeń użytkownika. Budujemy pełną ścieżkę klienta (customer journey), poznajemy jego perspektywę, motywacje i potrzeby. Analizujemy przyczyny porzucanych koszyków i wdrażamy zmiany prowadzące do zwiększenia liczby zawieranych transakcji. Projektujemy optymalny proces zakupowy. Przeprowadzamy kompleksowy redesign platform e-commerce.
AUTORSKIE ROZWIĄZANIA:
• Audyty UX – dogłębna, wieloformatowa analiza, która pozwala na pełną ocenę użyteczności badanego serwisu lub usługi.
• Badania UX – ilościowe i jakościowe metody pozwalają nam odkryć zachowania i potrzeby użytkowników. Wnioski badawcze zamieniamy na konkretne rozwiązania wdrażane w e-sklepach.
• Education & Workshops – organizujemy prelekcje i interaktywne prezentacje oraz kreatywne warsztaty z wykorzystaniem własnych narzędzi dla teamów brandowych. Moderujemy wdrożenie procesów w organizacji metodą warsztatową.
WSZECHSTRONNE WSPARCIE KLIENTA:
• Analityka – konfigurujemy narzędzia analityczne, by zbierane dane odpowiadały na stawiane hipotezy i pomagały jeszcze dokładniej badać zachowania użytkowników w sklepie.
• Brand & Product Strategy – planujemy strategię marki i produktów w oparciu o unikalną wartość dla biznesu i wizerunku. Tworzymy plan spójnej komunikacji i dobieramy optymalne touchpointy. Rozwijamy propozycję wartości pod działania marki
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter