12/2005

Press

Spis treści:

Media w listopadzie

Zarobki

w mediach warszawskich w 2005 roku

Migracje 2005

– kto i dlaczego zmienił pracę

Światło nie gaśnie

– japoński dziennik „Asahi Shimbun” sprzedaje dziennie 12 mln egz.

Chemik

– Waldemar Dziki wyrósł na najbardziej wpływową personę w Polsacie

Grzeczny dzień

– pierwsze reakcje po starcie „Nowego Dnia” Agory

Barszcz ukraiński

– zachodnie koncerny wydawnicze patrzą łakomie na ukraiński rynek medialny

Droga oczyszczenia

– nieformalna lustracja dziennikarzy ruszyła na całego

Pisma z drugiej ręki

– wydawcy nie potrafią zwalczyć procederu sprzedaży zwrotów

Stacja spadku

– efektów zmian w Programie I Polskiego Radia jeszcze nie widać

Strajk włoski

– włoscy dziennikarze strajkują bardziej z tradycji niż z potrzeby

Radiobudzik

– jak zrobić dobry poranek radiowy

Głaskanie ego

– czego oczekują nabywcy dóbr luksusowych

Bezpieczny wizerunek

– techniki PR firm ubezpieczeniowych

Dewaluacja spotu

– od nowego roku telewizje podnoszą ceny reklam

WWW sponsor

– firmy niemogące się reklamować rozwijają promocję w Internecie

Press

Interranking

Beaty Pawlikowskiej

Press

Ranking

o. Macieja Zięby

Press

Danger

– rozmowa z Moniką Richardson, prowadzącą program „Europa da się lubić” w TVP 2

Press

Media nadpoprawne

– autocenzura we francuskich mediach

Prywatny news publiczny

– Tomasz Lis ujawnił rozmowę z Jackiem Kurskim z dziennikarskiego obowiązku

Wiara i wina

– rozmowa z Pawłem Smoleńskim, reporterem „Gazety Wyborczej”

W reklamie zatrudnię

– drgnął rynek pracy w branży reklamowej

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.