Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wydanie: TRENDY E-COMMERCE 2021

GUTENBERG AGENCY WARSAW

MAJA MALINOWSKA strategy & business development director, PAULINA GOGULSKA digital operations manager

ROK POWSTANIA: 2001
SZEF: Angelika Kuśnierz – CEO, Maja Malinowska – strategy & business development director, Paulina Gogulska – digital operations manager
LICZBA PRACOWNIKÓW: 120

KONTAKT:

+48 22 319 34 00
hello@gutenberg-agency.pl
www.etailmarketingservices.com

ZAUFALI NAM:

Huawei
McDonald’s
Media Markt
Super-Pharm

OFERTA:

Oferujemy kompleksową obsługę 360° e-tail marketing services, projektując i realizując omnichannelowe kampanie do e-sklepów naszych klientów. Łączymy rozumienie specyfiki biznesów opartych na operowaniu tysiącami SKUs i kompetencje w obszarze strategii oraz nowych technologii. Przeznaczone do stałej współpracy z poszczególnymi klientami zespoły (biznes, strategia i kreacja) wspierane są przez wyspecjalizowane in-house production units.

Takie rozwiązanie zapewnia naszym klientom komfort współpracy w modelu one point of contact i możliwość korzystania ze wsparcia talentów dobranych pod kątem specyfiki poszczególnych projektów. W celu zapewnienia tempa realizacji odpowiadającego dynamice rynku e-commerce wykorzystujemy synergię automatyzacji i nakładu pracy doświadczonego zespołu produkcyjnego.

SPECJALIZACJA:

• Specjalizujemy się w obsłudze dużych e-sklepów (1000 SKUs+) i mamy przyjemność pracować dla liderów kategorii, takich jak: consumer electronic goods, discount retail, DIY i health & beauty.

• Wykorzystujemy naszą kompetencję w obszarze pracy z dużą ilością danych w realizacji projektów dla marek oferujących swoje produkty w modelu DTC na nawet kilkudziesięciu rynkach.

• Nasze portfolio uzupełnia usługa budowy B2B e-shops ułatwiająca wewnętrzne zarządzanie materiałami POSM dużych sieci sprzedaży.

AUTORSKIE ROZWIĄZANIA:

• E/GRID – narzędzie automatyzujące upload danych z baz handlowych do generowanych automatycznie według zadanych specyfikacji formatów.

• E/GO – narzędzie wykorzystujące machine learning do automatyzacji, transkreacji i reformatowania statycznych i animowanych assetów digitalowych.

• E/CREW – silnik umożliwiający zamawianie POSM, personalizację materiałów i zarządzanie ich obiegiem w relacji z rozproszoną siecią sprzedaży.

WSZECHSTRONNE WSPARCIE KLIENTA:

3 x 360°:

• 1. wsparcie sprzedaży w modelu B2C, DTC i B2B;

• 2. strategia, kreacja, development i produkcja w ramach jednej struktury;

• 3. realizacja omnichannelowych kampanii z uwzględnieniem retencji konsumentów w natywnym ekosystemie e-tailerów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.