Wydanie: DIRECT MAIL 2020

POSTMASTER SP. Z O.O.

ADRES, KONTAKT

30-390 Kraków
ul. Zawiła 65L
tel. 12 446 78 29
[email protected]
www.post-master.pl

OSOBY ZARZĄDZAJĄCE

Sławomir Furgalski – dyrektor sprzedaży
Sebastian Bakała – dyrektor operacyjny

O FIRMIE

PostMaster istnieje na polskim rynku od 1999 roku (wcześniej jako Integer, potem Kolportaż Rzetelny). Od 2017 roku jedynym udziałowcem i właścicielem firmy jest spółka Post SA. PostMaster to zarejestrowany operator pocztowy o numerze B-00446. W centrali zatrudnia 14 osób. Klientom daje gwarancję dotarcia do każdej miejscowości w Polsce. Miesięcznie kolportuje od 40 do 50 mln sztuk przesyłek bezadresowych, obsługując takie sieci handlowe jak Castorama, Jeronimo Martins, Jysk czy Lidl.

WYBRANI KLIENCI:

Alior Bank
Auchan
Bricomarché
Castorama
Drogerie Natura
Intermarché
Jeronimo Martins
JYSK
Lidl
RTV Euro AGD

ZAKRES USŁUG

PostMaster zajmuje się dystrybucją bezadresową wraz z pakietem usług towarzyszących. Klienci otrzymują wsparcie merytoryczne przez cały czas trwania kampanii: od przygotowania formy i sposobu przekazu, poprzez pomoc w analizie geomarketingowej, logistykę, aż po fizyczną realizację kampanii na terenie całego kraju.

Działania firmy wspiera grupa partnerów i kooperantów, a dystrybucja poddawana jest kontroli jakości, którą prowadzi dział kontroli wewnętrznej.

WYNIKI FINANSOWE

Prognoza przychodu na koniec 2019 roku: 25 mln zł.
Prognozowana dynamika wzrostu przychodów w 2019 wobec 2018 roku: 13 proc. 

Press

Sebastian Bakała – dyrektor operacyjny

Press

Sławomir Furgalski – dyrektor sprzedaży

PROGNOZA DLA RYNKU

Reklamowe przesyłki bezadresowe są i będą podstawowym narzędziem wielu marketerów, ponieważ – niezależnie od branży – skutecznie wpływają na sprzedaż.

W 2017 roku prowadziliśmy badania oddziaływania gazetek reklamowych na konsumentów metodą design thinking. Jednym z najważniejszych wniosków było, że w dobie wszechobecnego online marketingu większość konsumentów wciąż chętnie sięga po tradycyjne, drukowane materiały reklamowe. Wyróżnia je moment kontaktu. Konsument zapoznaje się z przekazem nie wtedy, kiedy musi, ale wtedy, kiedy chce. Większość reklam dociera do odbiorców w trakcie przeglądania internetu, oglądania telewizji czy podczas słuchania radia – niekoniecznie w pożądanym momencie. Ciekawa i atrakcyjnie wyglądająca reklama drukowana, dostarczona do domu konsumenta, zostaje w nim średnio przez kilkanaście dni. Z przeprowadzonych badań wynika, że nawyk przeglądania gazetki reklamowej można nazwać przyzwyczajeniem, na które przychodzi czas np. podczas picia porannej kawy. Marketerzy powinni pamiętać, że nie ma lepszego momentu na budowanie chęci zakupu u klienta niż w chwili, gdy jest zrelaksowany i ogląda reklamę z własnej inicjatywy.

Naszym zdaniem przez najbliższe lata skuteczność drukowanego materiału reklamowego nie osłabnie. Wiele firm będzie w dalszym ciągu przeznaczać znaczną część budżetu marketingowego na bezpośrednie i fizyczne dotarcie do potencjalnych konsumentów. Pojawią się również nadawcy z nieaktywnych do tej pory branż, czego symptomy obserwujemy już teraz.

Drukowany materiał reklamowy będzie wciąż zachęcał do zakupów, kreując i wywołując potrzeby. Wbrew obiegowym opiniom online nie skonsumuje offline – oba kanały będą się uzupełniać, a ich współistnienie będzie warunkiem poprawnie prowadzonej komunikacji.

SŁAWOMIR FURGALSKI
dyrektor sprzedaży PostMaster

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.