Wydanie: DIRECT MAIL 2020

ABC DIRECT CONTACT S.A.

ADRES, KONTAKT

02-359 Warszawa
ul. Grójecka 78/102 +48 600 020 645 
[email protected]
www.abc-dc.pl

OSOBY ZARZĄDZAJĄCE

Robert Kudzia – dyrektor zarządzający
Michał Siąkała – kierownik operacyjny

O FIRMIE

ABC Direct Contact SA jest jednym z najdłużej działających dystrybutorów materiałów reklamowych w Polsce. Od ponad 20 lat zajmuje się kolportażem na terenie całego kraju. Klientom zapewnia wsparcie w postaci narzędzi do analizy geomarketingowej, aplikacji ułatwiającej planowanie dystrybucji oraz rozbudowanego systemu kontroli, gwarantującego dotarcie do jak największego grona odbiorców. Firma indywidualnie dostosowuje ofertę, dzięki czemu może odpowiedzieć na zapotrzebowanie zarówno dużych sieci handlowych, jak i mniejszych przedsiębiorstw. Współpracuje z 750 kolporterami w całej Polsce, a w ciągu roku dostarcza ok. 150 mln materiałów.

KLUCZOWI KLIENCI:

•Castorama
• Aldi
• Jeronimo Martins
• Carrefour
• Auchan
• Ikea
• Leroy Merlin
• RTV Euro AGD
• Agora

ZAKRES USŁUG

Główną dziedziną działalności ABC Direct jest kolportaż druków bezadresowych, w tym dystrybucja ulotek, gazetek reklamowych oraz katalogów. Firma koncentruje się na poszerzaniu oferty, aby pełnić jak najbardziej kompleksowe usługi, dlatego oferuje również: analizy geomarketingowe, druk, komplementację, reklamę mobilną, rozdawanie do ręki czy logistykę, dopasowując się do potrzeb każdego klienta.

Press

Robert Kudzia – dyrektor zarządzający

Press

Michał Siąkała – kierownik operacyjny

PROGNOZA DLA RYNKU

ABC Direct Contact SA obserwuje zmiany zachodzące w branży reklamowej oraz zainteresowanie marketerów nowymi źródłami przekazu, które jest wyzwaniem dla wszystkich firm z branży dystrybucji materiałów reklamowych. Jednak badania wskazują, że ukierunkowanie się tylko na jedną formę reklamy nie pozwala dotrzeć skutecznie do szerokiego spektrum klientów. Synergia pomiędzy mediami online i offline daje najbardziej wymierne efekty kampanii reklamowych. Nasza firma jest gotowa na nadchodzące zmiany. Posiadamy odpowiednią wiedzę, którą chcemy przekazać potencjalnym partnerom biznesowym w celu maksymalizacji korzyści wszystkich stron. Pomimo pojawienia się nowych źródeł przekazu papierowa forma reklamy pozostaje narzędziem, które najskuteczniej przyciąga klientów oraz generuje najlepsze wyniki sprzedażowe.

ROBERT KUDZIA
dyrektor zarządzający

Press

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.