Wydanie: DIRECT MAIL 2020

EDC EXPERT DIRECT COMMUNICATION SP. Z O.O.

ADRES, KONTAKT

97-300 Piotrków Trybunalski
ul. Belzacka 176/178
[email protected]
www.edc.expert
tel. +48 44 306 11 00

OSOBA ZARZĄDZAJĄCA

Wojciech Papierak – prezes zarządu

O FIRMIE

EDC to jeden z liderów marketingu bezpośredniego, łączący digital z komunikacją papierową w personalizowanych procesach marketingowych. Dba o spójne doświadczenie odbiorcy, bezszwowo łącząc świat cyfrowy z tradycyjnym. Podstawą działalności firmy jest głęboka personalizacja każdego kanału komunikacji: przesyłek direct mail, stron WWW, web aplikacji, e-maili, SMS-ów, materiałów wideo, programów konsumenckich. Swoje usługi oferuje kompleksowo: od pomysłu, poprzez realizację, do wdrożenia i analizy skuteczności. Obecność agencji marketingowej, zespołu IT, centrum zarządzania bazami danych i rozbudowany park maszynowy pozwala EDC z sukcesem realizować kampanie marketingowe – zarówno pojedyncze, jak i bardzo złożone, omnichannelowe.

Press

Bartosz Brzozowski – wiceprezes zarządu

KLUCZOWI KLIENCI:

Orange
PKO BP
Grupa Volkswagen Polska
PZU
Grupa Cyfrowy Polsat
Fundacja DKMS
Aegon Powszechne Towarzystwo Emerytalne
Provident
Europejski Fundusz Leasingowy
Aflofarm

ZAKRES USŁUG

EDC projektuje przesyłki marketingowe, indywidualne opakowania oraz interaktywne formy papierowe. Realizuje personalizowane kampanie directmailingowe oraz kampanie zintegrowane. Zajmuje się wideomarketingiem i budowaniem WebApi. Tworzy, redaguje treści marketingowe i sprzedażowe. Buduje i zarządza personalizowanymi programami lojalnościowymi. Optymalizuje i administruje klienckie bazy danych. Oferuje spersonalizowany druk cyfrowy i offsetowy oraz różne techniki uszlachetniania druku. Konfekcjonuje materiały reklamowe. Posiada profesjonalne studio graficzne.

WYNIKI FINANSOWE

Przychody w 2016 r. – 62 615 tys. zł,
2017 r. – 68 561 tys. zł, 2018 r. – 84 442 tys. zł

PROGNOZA DLA RYNKU

Według raportów dotyczących mediów i reklamy w 2020 roku wzrosną wydatki w obszarze reklamy cyfrowej, co może się przyczynić do zwiększenia szumu informacyjnego. Wpłynie to negatywnie na wskaźniki konwersji. Marketerzy mogą się znaleźć pod presją podnoszenia efektywności działań i optymalizacji budżetów, co przełoży się na przeniesienie nacisku z kampanii czysto cyfrowych na zintegrowane. W tym kontekście na znaczeniu będzie zyskiwać komunikacja offline, oczywiście w ekologicznym wydaniu.

W gospodarce widać pierwsze oznaki spowolnienia. Jeśli ono się nasili i wpłynie na konsumpcję, spowoduje to przesunięcie części budżetów marketingowych z działań wizerunkowych na sprzedażowe. Może to być impulsem do nieplanowanego w tej chwili wzrostu wydatków w obszarze marketingu bezpośredniego.

Przy wzroście liczby kampanii zintegrowanych dużym wyzwaniem będzie przede wszystkim mierzenie efektów działania. Nie jest ono możliwe bez skutecznego profilowania klientów oraz indywidualizacji przekazu, zwłaszcza w komunikacji offline. Ten trend może się wpisać w szersze zjawisko budowania indywidualnej relacji między markami a konsumentami.

Rosnące zainteresowanie papierem, który jest ważnym elementem komunikacji offline, wymusi certyfikację oraz szczegółowe określenie źródeł jego pozyskania. Coraz większe znaczenie będą odgrywać źródła zrównoważone.

BARTOSZ BRZOZOWSKI
wiceprezes zarządu
[email protected]
tel. +48 697 777 410

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.