Wydanie: DIRECT MAIL 2020
CTRL SYSTEM SP. Z O.O.
ADRES, KONTAKT
30-701 Kraków
ul. Zabłocie 25/44
www.ctrlsystem.pl
[email protected]
tel. 696 602 813
OSOBY ZARZĄDZAJĄCE
Adam Puciata – prezes zarządu
Andrzej Kurowski – wiceprezes i dyrektor zarządzający
O FIRMIE
CTRL System jest niezależnym operatorem pocztowym, który od dekady specjalizuje się w dystrybucji materiałów marketingowych, takich jak gazetki promocyjne, próbki produktów, ulotki. Priorytetem biznesowym firmy jest jakość usługi rozumiana jako terminowość oraz skuteczność dotarcia do wyselekcjonowanych grup odbiorców.
CTRL System dystrybuuje ponad 140 mln materiałów reklamowych miesięcznie poprzez 72 oddziały terenowe zatrudniające 3,5 tys. kolporterów. Z ponad 50-proc.udziałem w rynku dystrybucji bezadresowej zajmuje pozycję lidera branży. Jest również członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB oraz Rady ds. Rynku Direct Mail.
KLUCZOWI KLIENCI:
Aldi
Auchan
Komfort
Leroy Merlin
Lidl
Media Expert
Neonet
Pepco
Polomarket
Tesco
ZAKRES USŁUG
CTRL System zajmuje się przede wszystkim kolportażem bezadresowym, a także adresowym oraz punktowym.
Klientom oferuje również usługę pakietowania, czyli pakowania w jedną kopertę kilku wydawnictw promocyjnych i wzbogacanie takiego zestawu o dodatkowe próbki produktów lub kupony rabatowe. Taki zabieg ma na celu poprawienie skuteczności kolportażu. Poza tym firma zajmuje się również drukiem oraz transportem, posiada system planowania dystrybucji w oparciu m.in. o dane geomarketingowe oraz wystandaryzowany system badania jakości dystrybucji.
WYNIKI FINANSOWE
Prognoza przychodu na koniec
2019 roku: 46 mln zł.
Dynamika wzrostu przychodów w 2019 wobec 2018 roku: - 5 proc.
Adam Puciata – prezes zarządu
Andrzej Kurowski – wiceprezes i dyrektor zarządzający
PROGNOZA DLA RYNKU
Jak wynika z badania branży marketingowej „Getting Media Right: Marketing in Motion”, prawie połowa marketerów z całego świata ma problem z równowagą pomiędzy mediami cyfrowymi (online) i tradycyjnymi (offline). I ta obawa, a może raczej dylemat, na co wydać budżet marketingowy, wcale nas nie zaskakuje. Jest sporo dowodów, zarówno badań, jak i doświadczeń samych sieci handlowych, że dla konsumentów tradycyjna papierowa gazeta to wciąż najlepsze narzędzie w planowaniu zakupów. W badaniu, które zrealizowaliśmy wspólnie z Nielsenem, dyrektorzy marketingu sieci handlowych nie mieli wątpliwości, że pomimo nieodzownych inwestycji w digital muszą również troszczyć się o wspomnianą gazetkę, bo bez niej sprzedaż nie funkcjonuje zgodnie z oczekiwaniami. Oczywiście cały czas nasi zleceniodawcy eksperymentują z nakładami czy intensywnością dystrybucji – w czym staramy się rzeczowo doradzać – badając ich wpływ na wyniki. Wreszcie poszukują sposobu efektywnego połączenia gazetki ze swoimi rozwiązaniami online. My również mamy w tym obszarze własne spostrzeżenia i wskazówki dla współpracujących z nami sieci handlowych. Ten kierunek wydaje nam się nieuniknionym trendem. Jakkolwiek od razu zaznaczamy, że to, co wydałoby się oczywistym rozwiązaniem, czyli tzw. gazetka online, nim nie jest. Dlaczego? Najprostsza odpowiedź: bo nie jest z papieru. Wielu klientów chce podjąć decyzję o zakupie w komfortowych warunkach. Potrzebują czasu, prawa do refleksji, szansy porównania ofert, a czasami możliwości podkreślenia czy wydarcia interesującej propozycji. Zatem poszukiwania równowagi między online i offline będą kontynuowane.
ADAM PUCIATA
prezes zarządu CTRL System
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter