SpaceCat wygrywa przetarg na kampanię influencerską dla marki Philips Ovi
SpaceCat odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii "nOVInki kulinarne" (fot. materiały prasowe)
Agencja SpaceCat zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii influencer marketingowej airfryerów Philips Ovi, należących do Versuni Polska.
SpaceCat odpowiada za przygotowanie i realizację kampanii "nOVInki kulinarne". W działaniach wykorzystywany jest serwis informacyjny, w którym Philips Ovi staje się bohaterem kulinarnych "newsów". Reporterzy łączą się z influencerami, by ogłaszać dania przygotowane z użyciem urządzenia Ovi. W rolę reporterek wcielają się Agata Młynarska i Julia Sierakowska (DoMeritum). Kampania ruszyła w połowie listopada.
Dodatkowo, w grudniu SpaceCat wesprze Versuni w realizacji kolejnej aktywacji influencerskiej dla linii Philips Ovi – tym razem o charakterze społecznym.
(KAP, 21.11.2025)










