Kacper Pakuła stanął na czele influencer marketingu w agencji SpaceCat
Wcześniej Kacper Pakuła pracował w Grupie Thunder (fot. materiały prasowe)
Kacper Pakuła został influencer marketing directorem w agencji SpaceCat. Nowe osoby dołączyły również do działów kreacji i client service.
Pakuła zastąpił Justynę Zawadzką, która przeszła do grupy Dre$$code. Odpowiada przede wszystkim za rozwój sieci twórców SpaceCat Network, budowanie i utrzymywanie relacji z influencerami, a także strategiczne wsparcie kampanii dla klientów agencji.
Czytaj też: Jakub Mikuś managing directorem VML, Piotr Friedberg – chief growth officerem
Kacper Pakuła od blisko dekady działa na styku biznesu i influencer marketingu. Ostatnio był dyrektorem operacyjnym w Grupie Thunder. Ma doświadczenie w doradzaniu markom i twórcom w zakresie skalowania działań oraz budowania skutecznych strategii współpracy i wizerunku.
Ponadto do działu kreatywnego dołączył Mateusz Skrycki, który objął stanowisko senior copywritera. Doświadczenie zdobywał m.in. w Agencji Warszawa, VMLY&R i Labcon, pracując przy projektach dla takich marek, jak Samsung, Amazon czy Google.
Dwie nowe osoby zatrudniono również w dziale client service. Stanowiska account managerów objęli Michał Bogdański i Karol Skindzier. Bogdański z digital i influencer marketingiem związany jest od ponad sześciu lat, wcześniej odpowiadał m.in. za tworzenie strategii, rozwój innowacji oraz realizację kampanii 360 w Performance Group, a także wspierał sprzedaż i management w Lifetube. Ponad dekadę doświadczenia zawodowego ma Skindzier. Współpracował m.in. z Pepco i Reckitt Benckiser.
Czytaj też: Marki do maksimum wykorzystują popularność serialu Netflixa "1670"
(KAP, 23.09.2025)










