Kampania Philipsa na 19 europejskich rynków została stworzona w Polsce

Za reżyserię filmu odpowiada Michał Kisielewski (Point of You), który współpracuje z Philipsem trzeci raz w karierze (screen: YouTube/Philips Polska)
Marka Philips uruchomiła kampanię promującą odświeżoną linię produktów z kategorii haircare – Philips SenseIQ, za stworzenie której odpowiedzialne są polskie agencje.
Kreację przygotowała That One Agency, za produkcję odpowiada F25, planowanie mediów powierzono OMD. W kampanii wykorzystywane są spoty, które w bezpośredni sposób pokazują, jak urządzenia z serii chronią włosy przed uszkodzeniami spowodowanymi zbyt wysoką temperaturą.
Czytaj też: Spar wycofuje się z Polski. Posiada 212 sklepów na terenie naszego kraju
Dla That One Agency to nie pierwszy projekt o takiej skali stworzony dla Philipsa, gdyż agencja od czterech lat współpracuje z marką i jej oddziałami w USA, Europie oraz Ameryce Południowej.
Kampania składa się z dedykowanych kreacji do TVC, na YouTube, serwisów Meta i TikToka oraz materiałów statycznych do POS. Za reżyserię filmu odpowiada Michał Kisielewski (Point of You), który współpracuje z Philipsem trzeci raz w karierze.
Czytaj też: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych opowiada się za zrównoważoną produkcją audiowizualną
(KAP, 29.09.2023)
