TP Vision głównym partnerem FC Barcelona. Logo Ambilight TV na koszulkach

Partnerstwo z Barceloną będzie promować wiodącą na świecie gamę produktów telewizyjnych i audio oferowanych przez TP Vision oraz zwróci uwagę na należącą do firmy oryginalną technologię Ambilight TV (fot. materiały prasowe)
TP Vision, właściciel marek Philips TV & Sound oraz AOC Audio, podpisał wieloletnią umowę z FC Barcelona. Będzie Głównym Partnerem klubu. Logo marki Ambilight TV znajdzie się na rękawach koszulek pierwszego zespołu piłkarskiego.
Firma odpowiedzialna za projektowanie, produkcję i sprzedaż produktów Philips TV, Philips Sound i AOC Audio, ogłosiła zawarcie partnerstwa z nowym mistrzem Hiszpanii w zakresie urządzeń TV, wyświetlaczy i urządzeń audio. Partnerstwo będzie promować wiodącą na świecie gamę produktów telewizyjnych i audio oferowanych przez TP Vision oraz zwróci uwagę na należącą do firmy oryginalną technologię Ambilight TV.
Czytaj też: Musk poparł kandydaturę DeSantisa na prezydenta. Transmisja na Twitterze wielokrotnie zerwana
Logotyp Ambilight TV – jako jednego z trzech Głównych Partnerów klubu – pojawi się na rękawach koszulek męskiego pierwszego zespołu piłkarskiego od dnia 28 maja, czyli podczas ostatnich meczów sezonu 2022/2023. Logo zostanie wyraźnie wyeksponowane na stadionie, będzie też widoczne na ekranach telewizorów podczas oglądania meczów. Ponadto kluczowi gracze z męskich i kobiecych pierwszych drużyn piłkarskich FC Barcelona zostaną zaproszeni do zapoznania się bezpośrednio z gamą produktów TP Vision, a w szczególności z unikalną ofertą Philips Ambilight TV i zostania ambasadorami marki.
TP Vision odegra również istotną rolę jako dostawca urządzeń TV i wyświetlaczy dla infrastruktury audiowizualnej na nowym stadionie Spotify Camp Nou. Umowa przyznaje również TP Vision prawa stowarzyszeniowe z męskimi i żeńskimi pierwszymi zespołami piłkarskimi, a także z innymi profesjonalnymi drużynami sportowymi należącymi do klubu FC Barcelona.
O tym, że marka Philips przez pięć lat ma sponsorować Barcelonę (przez trzy na pewno i dwa opcjonalnie) informowano już na początku tygodnia, ale wówczas nie podano szczegółów.
Czytaj też: Meta ogłasza ostatnią rundę zwolnień. Pracę straci 6 tysięcy osób
(MAC, 26.05.2023)
