Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W dniu wyborów Republika z badaniem exit poll Ogólnopolskiej Grupy Badawczej

Tomasz Sakiewicz informuje, że badanie zostanie przeprowadzane dla stacji, ale jego wyniki będą szeroko udostępnione (fot. Marcin Bielecki/PAP)

W niedzielę 18 maja, po zakończeniu głosowania w pierwszej turze wyborów prezydenckich, Republika przedstawi wyniki sondażu exit poll, przygotowanego przez Ogólnopolską Grupę Badawczą – ustalił "Presserwis".

Potwierdza to Tomasz Sakiewicz, prezes i redaktor naczelny Republiki. Jak informuje, to badanie zostanie przeprowadzane dla stacji, ale jego wyniki będą szeroko udostępnione.

OGB nie dostarczyła danych portalom lokalnym

W dniu wyborów badanie exit poll dla TVP, Polsatu i TVN zrealizuje z kolei Ipsos.

Czytaj też: Debata w TVP za długa i mało konkretna. Ze Stanowskiego zadowolone media wspierające PiS

W 2023 roku podawaliśmy, że 15 października OGB miała dostarczyć lokalnym portalom dane exit poll, dotyczące wyborów parlamentarnych z ich gmin i powiatów. Redakcje, które przystąpiły do projektu, danych jednak się nie doczekały. Otrzymały jedynie wyniki ogólnopolskie. Umowy z OGB zawarło wtedy 70 redakcji portali lokalnych. Wyniki miały być barterem za przekierowanie ruchu internetowego na strony OGB.

Prezesem i większościowym udziałowcem OGB jest Łukasz Pawłowski. Firma realizuje np. badania społeczne i analizy rynku na potrzeby firm. Zrzesza trzy marki badawcze: Instytut Badań Spraw Publicznych, Instytut Badań Samorządowych oraz Instytut Badań Zmian Społecznych. 

W 2023 roku spółka Ogólnopolska Grupa Badawcza miała 1,68 mln zł przychodów ze sprzedaży i 124 tys. zł zysku netto (dane z KRS). Wyników za 2024 rok jeszcze nie podano.

Czytaj też: Republika współorganizuje konferencję CPAC Polska. Bilety od 299 do 1999 zł

(MNIE, KOZ, 14.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.