Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 30, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Harder & Harder - nowa agencja marketingu szeptanego

Harder & Harder od wczoraj prowadzi działania z zakresu marketingu szeptanego. Na czele agencji stanął Mariusz Woźnicki.

Harder & Harder specjalizuje się m.in. w marketingu szeptanym, wirusowym, guerrilla marketingu (marketing plotki) oraz streetmarketingu. Będzie pracować m.in. dla firmy Bayer oraz Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi. Dyrektorem zarządzającym agencji jest Mariusz Woźnicki, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Mistrzów Reklamy oraz Polskiej Akademii Public Relations. Doświadczenie zdobywał w MillwardBrown SMG/KRC (partner Harder & Harder) i Streetcomie. Agencja zatrudnia na razie dwie osoby. Key account managerem została Maja Karpińska. Harder & Harder jest członkiem Word of Mouth Marketing Association oraz Guerilla Marketing Association.

(DOK, 30.03.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.