Harder & Harder - nowa agencja marketingu szeptanego
30.03.2007, 09:21
Harder & Harder od wczoraj prowadzi działania z zakresu marketingu szeptanego. Na czele agencji stanął Mariusz Woźnicki.
Harder & Harder specjalizuje się m.in. w marketingu szeptanym, wirusowym, guerrilla marketingu (marketing plotki) oraz streetmarketingu. Będzie pracować m.in. dla firmy Bayer oraz Europejskiej Fundacji Honorowego Dawcy Krwi. Dyrektorem zarządzającym agencji jest Mariusz Woźnicki, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Mistrzów Reklamy oraz Polskiej Akademii Public Relations. Doświadczenie zdobywał w MillwardBrown SMG/KRC (partner Harder & Harder) i Streetcomie. Agencja zatrudnia na razie dwie osoby. Key account managerem została Maja Karpińska. Harder & Harder jest członkiem Word of Mouth Marketing Association oraz Guerilla Marketing Association.(DOK, 30.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
