Eglantine Leclabart mianowana globalną dyrektorką marketingu Canal+

Eglantine Leclabart dołączyła do Canal+ osiem lat temu (screen: Canaplusgroup.com)
Eglantine Leclabart została mianowana globalną dyrektorką marketingu, dołączając jednocześnie do komitetu wykonawczego Canal+.
Leclabart od listopada 2022 roku była zastępczynią dyrektora zarządzającego Canal+ France, odpowiedzialną za marketing i rozwiązania cyfrowe. Na nowym stanowisku będzie pracować nad opracowywaniem globalnej wizji marketingowej w celu wsparcia różnych segmentów działalności płatnej telewizji. Do Canal+ dołączyła w roku 2017.
Czytaj też: Drugi sezon serialu Canal+ "Minuta ciszy" z Więckiewiczem i Roguckim po wakacjach
Będzie podlegać Jacques'owi du Puy, członkowi zarządu odpowiedzialnemu za Global Pay-TV. W oświadczeniu francuska platforma telewizji płatnej stwierdziła, że nominacja ma na celu wzmocnienie synergii i współpracę na 52 terytoriach.
Eglantine Leclabart rozpoczęła karierę w SFR Group w 2002 roku. Zajmowała kolejno stanowiska product manager i marketing manager, zanim w 2012 roku została dyrektorką marketingu oferty cyfrowej, a następnie bazy klientów stacjonarnych i mobilnych.
Czytaj też: Grupa Kino Polska sceptyczna wobec kanałów FAST, ale chce umocnić się na YouTube
(MAC, 21.04.2025)
