Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eglantine Leclabart mianowana globalną dyrektorką marketingu Canal+

Eglantine Leclabart dołączyła do Canal+ osiem lat temu (screen: Canaplusgroup.com)

Eglantine Leclabart została mianowana globalną dyrektorką marketingu, dołączając jednocześnie do komitetu wykonawczego Canal+.

Leclabart od listopada 2022 roku była zastępczynią dyrektora zarządzającego Canal+ France, odpowiedzialną za marketing i rozwiązania cyfrowe. Na nowym stanowisku będzie pracować nad opracowywaniem globalnej wizji marketingowej w celu wsparcia różnych segmentów działalności płatnej telewizji. Do Canal+ dołączyła w roku 2017.

Czytaj też: Drugi sezon serialu Canal+ "Minuta ciszy" z Więckiewiczem i Roguckim po wakacjach

Będzie podlegać Jacques'owi du Puy, członkowi zarządu odpowiedzialnemu za Global Pay-TV. W oświadczeniu francuska platforma telewizji płatnej stwierdziła, że nominacja ma na celu wzmocnienie synergii i współpracę na 52 terytoriach.

Eglantine Leclabart rozpoczęła karierę w SFR Group w 2002 roku. Zajmowała kolejno stanowiska product manager i marketing manager, zanim w 2012 roku została dyrektorką marketingu oferty cyfrowej, a następnie bazy klientów stacjonarnych i mobilnych.

Czytaj też: Grupa Kino Polska sceptyczna wobec kanałów FAST, ale chce umocnić się na YouTube

(MAC, 21.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.