Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: książki

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 22, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zakończył się niezależny audyt Legimi. "Bez istotnego wpływu na kwoty"

Legimi opublikowała raport z audytu swojego systemu informatycznego oraz własne stanowisko w sprawie przeprowadzonych działań kontrolnych (graf: PAR)

Spółka Legimi podsumowała i skomentowała wyniki niezależnego audytu, jaki został przeprowadzony po zarzutach o nierzetelnie prowadzone rozliczenia z wydawcami książek. W komentarzu spółka wskazuje, że efekt zaleceń audytu "pozostaje bez istotnego wpływu na kwoty rozliczane z dostawcami treści".

Audyt był prowadzony przez niezależną spółkę audytorską i obejmował zarówno część prawną, jak i technologiczną. Prace rozpoczęły się na początku lutego, a raport z audytu przedstawiono 18 kwietnia.

Liczba dostawców treści rosła mimo doniesień medialnych

Jak napisano w raporcie: "zespół Legimi na bieżąco reagował na zgłaszane uwagi wskazywane w toku prac audytowych, w tym błyskawicznie wprowadzał niektóre poprawki".

Czytaj też: Nie żyje papież Franciszek. "Dobre dziennikarstwo opowiada się po stronie Ewangelii"

Jak podkreśla spółka w swoim stanowisku, mimo doniesień medialnych na temat uchybień Legimi we współpracy z dostawcami treści, liczba tych ostatnich rosła "i trend ten – mimo negatywnego wpływu informacji medialnych na renomę Legimi – nie został zahamowany".

Przed połową października 2024 roku Legimi dystrybuowała publikacje ok. 1,3 tys. dostawców treści, a aktualnie ta liczba wynosi ponad 1,4 tys. dostawców treści. Liczba dostawców zwiększyła się o ponad 130 podmiotów, a umowy z nimi zawarto od drugiej połowy października 2024 roku. Aktualnie z 90 podmiotami grupa Legimi współpracuje z udziałem nowo powołanej spółki Legimi Content, której stworzenie w ramach grupy Legimi ma służyć usprawnieniu tej współpracy, wskutek rosnącej liczby dostawców treści.

"Legimi pozyskała istotną wiedzę, którą zamierza wykorzystać w celu podwyższenia poziomu zabezpieczeń i rozliczalności systemu Legimi. Sugestie i rekomendacje zostaną uwzględnione w najbliższych miesiącach podczas kolejnych prac technologicznych oraz będą uwzględnione w planach rozwoju systemu" – podała spółka.

Oba dokumenty są dostępne publicznie na stronie korporacyjnej spółki.

Czytaj też: Orlen Daniela Obajtka w 2021 roku próbował przejąć "Rzeczpospolitą"

(PAR, 22.04.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.