Max Premium Burgers klientem Altavia Kamikaze + K2

Współpraca ma charakter długoterminowy (fot. materiały prasowe)
Max Premium Burgers, szwedzka sieć restauracji typu fast food, powierzyła agencji Altavia Kamikaze + K2 obsługę swojej marki w zakresie stałej współpracy w obszarze digital.
Współpraca ma charakter długoterminowy. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę digital, czyli tworzenie strategii, planowania oraz zakupu mediów, w tym m.in. obsługę promocji, nowych ofert produktowych i kampanii.
Czytaj też: Raport SAR: rentowność usług maleje, koszty rosną
Za obsługę Max Premium Burgers będzie odpowiadał zespół prowadzony przez Jakuba Janusa, business & communication managera, ze wsparciem Łukasza Kowalczyka, strategy & innovation leadera for digital, Witolda Adamskiego, chief product officera, a także Artura Pruzińskiego, business & communication directora.
Max Premium Burgers ma ponad 190 lokali w Szwecji, Norwegii, Danii, a także Polsce.
Czytaj też: Wyniki oglądalności "Kwiatków polskich" Kasi i Markowskiego w TVP Info
(KAP, 11.04.2025)
