Tomasz Cichocki szefem działu social media w Altavia Kamikaze + K2
Tomasz Cichocki ma 20 lat doświadczenia w branży (fot. materiały prasowe)
Tomasz Cichocki dołącza do Altavia Kamikaze + K2 i jako head of social media pokieruje działem oraz jego transformacją AI.
Do zadań Tomasza Cichockiego należy rozwój zespołu, kształtowanie oferty social media oraz aktywne wsparcie działu new business.
Czytaj też: Jakub Mikuś managing directorem VML, Piotr Friedberg – chief growth officerem
Jego priorytetem jest jednak wdrożenie transformacji AI, która ma na celu nie tylko optymalizację pracy, ale przede wszystkim dostarczanie klientom bardziej zaawansowanych strategii, kreatywnych propozycji działań w mediach społecznościowych oraz pogłębionej analityki. Cichocki będzie raportował do Bartosza Załęckiego, partnera w Altavia Kamikaze + K2.
Ostatnio Cichocki jako social media director zarządzał zespołem ponad 40 ekspertów w agencji They Digital, a wcześniej przez osiem lat w Ogilvy Poland kierował działem PR, social media & influence. Zaczynał w 2005 roku jako dziennikarz w wydawnictwie IDG.
Czytaj też: Kacper Pakuła stanął na czele influencer marketingu w agencji SpaceCat
(AMS, 24.09.2025)










