Assembly Digital Commerce wygrała dwa przetargi firmy Mars na rynku australijskim

Polska agencja będzie realizować współpracę z Mars Australia w 2025 w ramach programu Agency Village (fot. materiały prasowe)
Polska agencja Assembly Digital Commerce wygrała dwa przetargi firmy Mars, dotyczące obsługi na rynku australijskim.
Agencja została wybrana jako jedna z czterech agencji, które dołączą do Mars ANZ's Agency Village.
Czytaj też: Clue PR z nową identyfikacją wizualną. Odświeżone logo i bardziej wyrazista typografia
Mars Australia & New Zealand stworzył nowy format współpracy z agencjami odpowiedzialnymi za obszary kreatywne, digital i e-commerce.
W inicjatywie Agency Village agencja Assembly Digital Commerce będzie odpowiedzialna za przeprowadzanie badań e-commerce oraz stworzenie strategii komunikacji contentowej dla marek Mars w kategoriach Petcare, Snacking oraz Food. Badania będą się odbywały z użyciem danych konsumentów i konkurencji w narzędziach Assembly – InsightAI oraz SightAI.
Drugi projekt to realizacje dla gumy Wrigley's Extra Gum – zadaniem agencji ma być przetestowanie nowych treści produktowych na Amazon dla gumy Wrigley’s Extra.
Czytaj też: Anna Filipiak na czele zespołu marketingu i komunikacji w Impakt
Agencja ma porównać dotychczasowe assety z nowymi stworzonymi przez Assembly w oparciu o dane konsumentów i konkurencji, żeby sprawdzić, jak zareagują na nie przedstawiciele Gen Z.
Content stworzony przez Assembly w metodologii data-driven wygrał we wszystkich badanych obszarach: widoczności produktu na listingu, rozpoznawalności marki, wiarygodności informacji produktowej oraz intencji zakupowej.
Czytaj też: Bartosz Jeglejewski, creative director McCann Poland, w jury konkursu Golden Drum
(AMS, 19.03.2025)
