Clue PR z nową identyfikacją wizualną. Odświeżone logo i bardziej wyrazista typografia

Projekt graficzny zrealizowała agencja Dedadi (fot. materiały prasowe)
Agencja Clue PR wprowadziła nową identyfikację wizualną obejmującą odświeżone logo i bardziej wyrazistą typografię.
Centralnym punktem nowej identyfikacji jest litera "C" ze strzałką, teraz ściśle zintegrowana z logotypem. Wprowadzenie intensywnych przejść barw w literach ma podkreślać twórcze podejście Clue PR.
Czytaj też: Anna Filipiak na czele zespołu marketingu i komunikacji w Impakt
Założeniem zmian było jeszcze dokładniejsze odzwierciedlenie wartości agencji: łączenia nowoczesnych technologii z nastawieniem na rezultat i dbałością o klarowną komunikację.
Projekt graficzny zrealizowała agencja Dedadi, pod nadzorem graphic designera i szefa agencji Marcina Kruka.
Czytaj też: Dorota Szelągowska ambasadorką marki Dyson. Promuje flagowe modele marki
(MS, 19.03.2025)
