Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konkurs AD WO/MAN 2022 rozstrzygnięty. Justyna Lach i Rafał Jakubowski AD Marketerami 2022

Przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych wybierali w tym konkursie najlepszych w pięciu kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne, Agencje PR oraz Young (fot. Wojciech Surdziel)

Magdalena Morgun, Michał Krygier, Magda Kolenkiewicz, Alicja Wysocka-Świtała, Marcin Dworucha i Maria Surzycka zostali tegorocznymi laureatami konkursu AD WO/MAN. Justyna Lach i Rafał Jakubowski (ex equo) zostali AD Marketerami 2022.

W czwartek wieczorem w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie rozstrzygnięta została 11. edycja Konkursu AD WO/MAN. Przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych wybierali w tym konkursie najlepszych w pięciu kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne, Agencje PR oraz Young.

Kliknij tutaj i zobacz również zdjęcia od kulis gali AD WO/MAN 2022. Sporo się działo

***

Tytuł AD Marketera roku 2022 trafił (ex equo) do Justyny Lach dyrektorki marketingu w Yes Biżuteria, i Rafała Jakubowskiego, dyrektora marketingu detalicznego mBank SA. Trzecie miejsce zajął Michał Arament, dyrektor marketingu McDonald's Polska.

- To fantastyczne dostać taką nagrodę - mówił Rafał Jakubowski. - Malcolm Gladwell kiedyś napisał, że aby dojść do szczytu, trzeba tylko 10 tysięcy razy coś zrobić i stać się mistrzem. Ja mam taki zespół, który nie musi tego robić, ale chce i lubi. Dziękuję zespołowi, że ma fun i przyjemność z tego, co robi.

Natomiast Justyna Lach dodała: - Jest mi niezmiernie miło. Cieszę się, że w tym gronie jest kobieta. Bo jestem z firmy, która jest kobietą. I jestem z nas - kobiet - bardzo dumna. Chciałam zwłaszcza podziękować dwóm kobietom: Zuzannie Krokowicz i Joannie Góreckiej. I całemu zespołowi. Gdy dwa lata temu obejmowałam to stanowisko, dostałam wspaniały zespół, który z zaangażowaniem pracuje, oraz zaufanie właściciela, który powiedział mi, że mogę robić, co uważam. Dziękuję za to. Wiele słów padło dzisiaj o wartościach. Wierzę, że marketing sprzedażowy nie ma już sensu. I wierzę, że powinniśmy zajmować czas ludziom tylko wtedy, gdy mówimy o czymś ważnym.

Press

Justyna Lach, dyrektorka marketingu w Yes Biżuteria

Press

Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu detalicznego mBank SA

***

W kategorii Agencje reklamowe z 245 punktami zwyciężyli (ex equo) Magdalena Morgun, client service director, co-founder Punchline Agency i Michał Krygier, creative director, co-founder Punchline Agency. - Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do tego sukcesu - mówiła Magdalena Morgun. - Za to że nas wspierali i nadal kibicują. I dziękuję też sobie za odwagę i Michałowi, za to, że pojawił się w odpowiednim czasie i miejscu na mojej drodze zawodowej.

Michał Krygier dodał: - Bardzo dziękujemy za wszystkie głosy. Już sama nominacja wydawała się sukcesem. Dziękuję Magdzie i wszystkim którzy pomogli nam tu być. Chciałem wszystkich was namówić do bycia odważnym. Nasze wyjście ze strefy komfortu to była odwaga. Chciałem być copywriterem, a ktoś mnie wziął na dyrektora i potem to już poszło.

Press

Magdalena Morgun, client service director, co-founder Punchline Agency i Michał Krygier, creative director, co-founder Punchline Agency

Kolejne miejsca zajęli:
2. Jakub Sagan, creative director & co-founder, Feeders Agency (231 pkt.)
3. Magdalena Kozanowska, vice president, chief operations officer & partner, 180heartbeats + Jung v Matt (189 pkt.)

Nominowani byli również: Szymon Gutkowski, partner, DDB Warszawa, oraz Hanna Jackowska, general manager, Leo Burnett Warszawa.

***

W kategorii Agencje mediowe z 288 punktami wygrała Magda Kolenkiewicz, general manager, Starcom Polska. - Jestem ogromnie wzruszona, choć to już czwarta nominacja - mówiła Magda Kolenkiewicz. - Ta nagroda przychodzi w bardzo dobrym momencie. Mam niełatwy czas prywatni, dlatego to dla mnie zastrzyk energii. Nie byłoby mnie tutaj bez mojego wspaniałego zespołu i mojego wspaniałego szefa. Chciałam tę nagrodę zadedykować osobie, która zawsze mi kibicowała, zawsze była ze mnie dumna i wycinała moje cytaty z "Gazety Wyborczej", gdy się w niej wypowiadałam. Dziękuję mojemu tacie. Myślę że byłby bardzo dumny.

Press

Magda Kolenkiewicz, general manager, Starcom Polska

Kolejne miejsca zajęli:
2. Anna Bartoszewska, general manager, Zenith (176 pkt.)
3. Anna Podskarbi, managing director, OMD OM Group (137 pkt.)

Nominowani byli również: Jacek Celiński, head of media & performance, Dentsu Polska, oraz Rafał Wachnik, managing director, Value Media.

***

W kategorii Agencje PR z 218 punktami wygrała Alicja Wysocka-Świtała, managing partner & co-owner, Clue PR. - Bardzo dziękuje. Nie mam żadnej przemowy. Nie zakładałam takiej sytuacji i jestem naprawdę wzruszona - powiedziała na scenie Alicja Wysocka - Świtała. - To dla mnie zobowiązanie do trzymania wysokich standardów w branży.

Press

Alicja Wysocka-Świtała, managing partner & co-owner, Clue PR

Kolejne miejsca zajęli:
2. Katarzyna Życińska, CEO, 38 Content Communication (195 pkt.)
3. Sebastian Stępak, CEO, Central and Eastern Europe, MSL (184 pkt.)

Nominowani byli również: Sebastian Hejnowski, CEO, SEC Newgate Central and Eastern Europe, oraz Tomasz Alberski, managing partner, Komunikacja Plus PR.

***

W kategorii Studia produkcyjne z 243 punktami wygrał Marcin Dworucha, managing director, producer & partner, F25 Production House. Marcin Dworucha powiedział: - Czwarty raz na tej scenie... Chciałem podziękować za te nagrodę. Ponieważ to my, branża, głosujemy na siebie. Dziękuję zespołowi, bez którego to nie byłoby możliwe oraz wspólniczce i współzarzadzajacej Monice Wagner. To supernagroda na 15-lecie firmy.

Press

Marcin Dworucha, managing director, producer & partner, F25 Production House

Kolejne miejsca zajęli:
2. Magda Betlejewska, co-owner, MOON Films (212 pkt.)
3. Adrian Włodarski, member of the board, Watchout Studio (158 pkt.)

Nominowani byli również: Franciszek Rogala, co-owner, Graffiti Films, oraz Maciej Maciantowicz, owner, Dynamo Film.

***

W kategorii Young z 273 punktami wygrała Maria Surzycka, head of video production & creative producer, SHOOTME. - Dziękuję już za samą nominację. Nie spodziewałam się jej w ogóle. Dziękuję całemu zespołowi. Bez was by mnie tu było, dziękuje wszystkim, których poznałam na tej drodze - powiedziała na scenie Maria Surzycka. 

Press

Maria Surzycka, head of video production & creative producer, SHOOTME

Kolejne miejsca zajęli:
2. Damian Kitowski, creative director, VMLY&R (200 pkt.)
3. Ewa Grabek, junior account manager i Szymon Dziewięcki, PA consultant, SEC Newgate CEE (153 pkt.)

Nominowani byli również: Anna Nowak, creative group head, Dentsu Creative, oraz Olga Wójcicka, consumer insight manager, MediaHub Poland.

Zobaczcie zdjęcia ze sceny gali AD WO/MAN 2022:

*** 

Organizator konkursu: magazyn "Press"
Mecenas konkursu: Holding WPP w Polsce
Partner kategorii Agencje reklamowe: Graffiti
Partnerzy kategorii Agencje mediowe: AMS, Burda Media Polska
Partner kategorii Studia produkcyjne: Škoda Polska
Partner kategorii Agencje PR: PSMM Monitoring&More
Partner kategorii Young: Grupa Komunikacja Plus
Partner kategorii AD Marketer: Dentsu
Partnerzy gali: British American Tobacco, Centrum Kreatywności Targowa, Studio Cocosound, Heaven Postproduction Studio, Mielżyński, Marka Żywiec
Patroni medialni: Marketer+, Marketing przy kawie, Nowy Marketing.

(DS, KAP, 30.03.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.