Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 02, 2021

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Canal+ i Clue PR laureatami IPRA Golden World Awards

Canal+ nagrodzono za koncept kreatywny i komunikacyjny kolekcji inspirowanej serialem "Król" (fot. materiały prasowe)

Kampania serialu Canal+ "Król" i raport agencji CluePR zostały nagrodzone w międzynarodowym konkursie IPRA Golden World Awards.

Nagroda dla Canal+ została przyznana w kategorii "Arts and entertainment" za koncept kreatywny i komunikacyjny kolekcji mody inspirowanej serialem "Król", zrealizowany wspólnie z marką Answear Lab. Kolekcja jest współczesną interpretacją wzorów i fasonów z czasów serialu, którego akcja toczy się w 1937 roku w przedwojennej Warszawie.

Z kolei agencja CluePR otrzymała nagrodę w kategorii "Communication research" za projekt Women shaming. Jest to raport poświęcony zjawisku krytyki i oceniania kobiet, na podstawie badania przeprowadzonego wśród ponad 2 tys. kobiet.

(KOZ, 02.08.2021)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.