Agencja Clue PR tworzy dział influencer marketingu
Nowym działem influencer marketingu kieruje Dominika Wellenger (fot. materiały prasowe)
Do Clue PR dołączyła Dominika Wellenger, która pokieruje utworzonym właśnie działem influencer marketingu.
Dominika Wellenger współpracą z influencerami zajmuje się od sześciu lat. Zaczęła w serwisie Durszlak.pl z mikroblogami kulinarnymi, później doradzała markom w zakresie influencer marketingu i tworzyła kampanie 360 w ramach Wydawnictwa Bauer.
W Clue PR doszło też do zmian osobowych. Dotychczasowy head of corporate Michał Kwietniewski awansował na stanowisko account directora. Teraz nadzoruje pracę dla klientów z obszaru korporacyjnego, finansowego i przemysłowego oraz wspiera zarząd agencji w działaniach strategicznych i new biznesie.
W agencji pracę rozpoczęła też Katarzyna Miklaszewska. Jak account director odpowiada za zespół prowadzący komunikację klientów o profilu korporacyjnym, konsumenckim i technologicznym, w tym obsługę nowo wygranego klienta agencji, producenta smartfonów Realme. Poprzednio pełniła funkcję head of brand PR & influencer marketing w agencji LoveBrands Relations, doświadczenie zdobywała również w agencji Pegasus Group.
(MNI, 13.03.2020)