Agencja Clue PR tworzy dział influencer marketingu
![](/images/contents/photo_60799_1584086957_big.jpg)
Nowym działem influencer marketingu kieruje Dominika Wellenger (fot. materiały prasowe)
Do Clue PR dołączyła Dominika Wellenger, która pokieruje utworzonym właśnie działem influencer marketingu.
Dominika Wellenger współpracą z influencerami zajmuje się od sześciu lat. Zaczęła w serwisie Durszlak.pl z mikroblogami kulinarnymi, później doradzała markom w zakresie influencer marketingu i tworzyła kampanie 360 w ramach Wydawnictwa Bauer.
W Clue PR doszło też do zmian osobowych. Dotychczasowy head of corporate Michał Kwietniewski awansował na stanowisko account directora. Teraz nadzoruje pracę dla klientów z obszaru korporacyjnego, finansowego i przemysłowego oraz wspiera zarząd agencji w działaniach strategicznych i new biznesie.
W agencji pracę rozpoczęła też Katarzyna Miklaszewska. Jak account director odpowiada za zespół prowadzący komunikację klientów o profilu korporacyjnym, konsumenckim i technologicznym, w tym obsługę nowo wygranego klienta agencji, producenta smartfonów Realme. Poprzednio pełniła funkcję head of brand PR & influencer marketing w agencji LoveBrands Relations, doświadczenie zdobywała również w agencji Pegasus Group.
(MNI, 13.03.2020)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)