T-Mobile i Dawid Podsiadło w nowej kampanii reklamowej "burzą bariery"

W kampanii T-Mobile występuje Dawid Podsiadło (fot. materiały prasowe)
T-Mobile rusza z platformą reklamową #BurzymyBariery. Jej ambasadorem jest Dawid Podsiadło.
Jak informowaliśmy w "Presserwisie" już 17 grudnia, nowa platforma komunikacyjna T-Mobile jest oparta na współpracy z Dawidem Podsiadło. Marka będzie mecenasem tytularnym jego projektu muzycznego o nazwie Zorza.
Czytaj też: T-Mobile sponsorem koncertów Dawida Podsiadło, choć biuro prasowe marki temu zaprzeczało
W pierwszym spocie reklamowym Podsiadło zastanawia się, dlaczego staliśmy się mistrzami w tworzeniu barier i zachęca wszystkich, aby to zmienić np. dzięki prostym gestom. Kampania outdoorowa w 39 miastach składa się z pytań o bariery w naszym życiu.
Kampania 360 stopni obejmuje działania w telewizji, radiu, kinach, internecie i na niestandardowych nośnikach reklamy zewnętrznej (m.in. murale). Za opracowanie koncepcji kampanii i jej wdrożenie odpowiada agencja VML.
Czytaj też: Marek Różycki został partnerem zarządzającym w agencji kreatywnej Foap
(AMS, 26.02.2025)
