Marek Różycki został partnerem zarządzającym w agencji kreatywnej Foap

Marek Różycki z Brand New Galaxy związany był od 2017 roku (fot. HOODCKEVITZ)
Marek Różycki dołączył do zespołu Foap (globalnej platformy i agencji kreatywnej) – najpierw na stanowisko VP businesss & operations, ale dołącza już do ścisłego zarządu firmy jako partner zarządzający.
W skład zespołu zarządzającego wchodzili do tej pory Mateusz Zybaczyński, CEO, Michał Glapiński, chief strategy & growth officer/managing partner i Edyta Kotowicz, executive creative diector/managing partner.
Czytaj też: Aida Bella odpowiada za komunikację i PR w Zjednoczonych Przedsiębiorstwach Rozrywkowych
– Marek jako regionalny brand manager w P&G (Genewa) oraz Google był przez lata moim klientem, a później kluczowym partnerem w budowaniu Pathfinder23 (największej agencji w ramach Brand New Galaxy, obecnie Assembly Digital Commerce – przyp. red.) – mówi Michał Glapiński. Bardzo się cieszę, że przyjął propozycję globalnego skalowania Foapa i większej odpowiedzialności za firmę, bo efekty jego dołączenia do zespołu już teraz widoczne są w wielu kluczowych wymiarach – dodaje Glapiński.
Marek Różycki, chief commercial officer, rozstał się z Brand New Galaxy (obecnie Assembly Digital Commerce) na początku 2024 roku. Z Brand New Galaxy związany był od 2017 roku, gdy firma powstała. Wcześniej był zatrudniony w Saatchi & Saatchi, m.in. na stanowisku international business director. Był też head of SMB marketing w Google, przez ponad 10 lat pracował dla Procter & Gamble, m.in. jako senior brand manager Gillette and Venus Central Europe. Różycki ma prawie 20-letnie doświadczenie w branży marketingowej i reklamowej.
Foap specjalizuje się w kompleksowej produkcji treści i strategii do social mediów. Firma zatrudnia ponad 100 stałych pracowników i współpracuje z licznymi partnerami na różnych kontynentach. Główna siedziba firmy znajduje się w Warszawie, a dodatkowe operacje prowadzone są w Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.
Czytaj też: IAB Polska wprowadza DIMAQ AI – nowy program certyfikacji dla digital marketerów
(AMS, 24.02.2025)
