Dawid Podsiadło będzie ambasadorem T-Mobile. W planach sponsorowana trasa koncertowa
Dawid Podsiadło ma już na koncie współpracę z inną sieć komórkową – Play (screen: YouTube/Play)
Nowa platforma komunikacyjna T-Mobile ma być zbudowana wokół współpracy z Dawidem Podsiadło – ustalił "Presserwis".
T-Mobile – jak informowaliśmy – bez przetargu przenosi swój budżet reklamowy z PZL do VML Poland. Z informacji "Presserwisu" wynika, że telekom zgodził się na powierzenie VML Poland przygotowania nowej platformy komunikacyjnej marki po tym, jak agencja wyszła z propozycją zatrudnienia do kampanii popularnego artysty pop Dawida Podsiadło.
Trasa koncertowa we współpracy z T-Mobile
Jak się dowiedzieliśmy, w planach jest nie tylko stworzenie komunikacji z Podsiadło jako ambasadorem marki, ale także konceptu na wzór "Męskiego grania", czyli powiązanej z marką trasy koncertowej.
Czytaj też: Grupa Filmowa Darwin przygotowała 10 spotów dla kampanii społecznej #ChcemyByćSobą
Kilka dni temu Dawid Podsiadło ogłosił realizację zupełnie nowego projektu. Muzyk zapowiedział, że stworzy własny festiwal i wyruszy z nim w trasę po kilku polskich miastach w 2025 roku. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że ma być ona realizowana we współpracy z T-Mobile.
"Do końca stycznia projekty ATL będą realizowane z PZL, a od lutego, wraz z VML, przedstawimy nowe podejście do pozycjonowania marki T-Mobile. Szczegóły działań przekażemy wkrótce. Dziękujemy agencji PZL i witamy VML w rozszerzonej roli" - napisała firma T-Mobile w przekazanym "Presserwisowi" oświadczeniu.
Odnosząc się do nazych ustaleń ws. festiwalu Dawida Podsiadło, T-Mobile stwierdza tylko: "Nie jesteśmy jego inicjatorem ani organizatorem. Jesteśmy bardzo ciekawi jego nowego projektu i autorskiego festiwalu. Byłoby super, gdyby zaprosił do niego naszą markę jako jednego z partnerów".
Dawid Podsiadło ma już na koncie współpracę z inną sieć komórkową – Play. Od 2018 roku jest twarzą reklam Crédit Agricole – bank ma z nim umowę o współpracy sponsorsko-reklamowej. Muzyk reklamował także whisky Johnnie Walker Blenders’ Batch i brał udział w kampanii wizerunkowej Programu III Polskiego Radia.
Czytaj też: Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów. Raport Useme
(AMS, 17.12.2024)