TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN Warner Bros. Discovery wyda 250 mln zł  |  Polpharma wybiera w przetargu  |  Najdroższa pozycja w styczniowym cenniku Polsatu  |  "Sylwester z Dwójką" w Chorzowie  |  Oglądalność Teatru Telewizji w TVP 1  |  TVN i TVN Siedem pokażą Festiwal Piosenki Filmowej  |  Widownia naziemnego ViDoc TV stopniowo rośnie  |  Program Marka Sierockiego w nowym paśmie TVP 2  |  Po przejęciu przez Emitel spółka PSN Infrastruktura zmieniła nazwę  |  Radio Katowice przygotowuje słuchowisko  |  Ruszyła 17. edycja konkursu SGL Local Press  |  Formind i Euvic Media wygrały  |  Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu szuka  |  Keino przygotuje kampanię  |  Założyciel Ozy Media skazany na 10 lat więzienia  |  UE i Australia nakładają kary na Metę, Trump spotyka się z szefem TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dawid Podsiadło będzie ambasadorem T-Mobile. W planach sponsorowana trasa koncertowa

Dawid Podsiadło ma już na koncie współpracę z inną sieć komórkową – Play (screen: YouTube/Play)

Nowa platforma komunikacyjna T-Mobile ma być zbudowana wokół współpracy z Dawidem Podsiadło – ustalił "Presserwis".

T-Mobile – jak informowaliśmy – bez przetargu przenosi swój budżet reklamowy z PZL do VML Poland. Z informacji "Presserwisu" wynika, że telekom zgodził się na powierzenie VML Poland przygotowania nowej platformy komunikacyjnej marki po tym, jak agencja wyszła z propozycją zatrudnienia do kampanii popularnego artysty pop Dawida Podsiadło.

Trasa koncertowa we współpracy z T-Mobile

Jak się dowiedzieliśmy, w planach jest nie tylko stworzenie komunikacji z Podsiadło jako ambasadorem marki, ale także konceptu na wzór "Męskiego grania", czyli powiązanej z marką trasy koncertowej.

Czytaj też: Grupa Filmowa Darwin przygotowała 10 spotów dla kampanii społecznej #ChcemyByćSobą

Kilka dni temu Dawid Podsiadło ogłosił realizację zupełnie nowego projektu. Muzyk zapowiedział, że stworzy własny festiwal i wyruszy z nim w trasę po kilku polskich miastach w 2025 roku. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że ma być ona realizowana we współpracy z T-Mobile.

"Do końca stycznia projekty ATL będą realizowane z PZL, a od lutego, wraz z VML, przedstawimy nowe podejście do pozycjonowania marki T-Mobile. Szczegóły działań przekażemy wkrótce. Dziękujemy agencji PZL i witamy VML w rozszerzonej roli" - napisała firma T-Mobile w przekazanym "Presserwisowi" oświadczeniu.

Odnosząc się do nazych ustaleń ws. festiwalu Dawida Podsiadło, T-Mobile stwierdza tylko: "Nie jesteśmy jego inicjatorem ani organizatorem. Jesteśmy bardzo ciekawi jego nowego projektu i autorskiego festiwalu. Byłoby super, gdyby zaprosił do niego naszą markę jako jednego z partnerów".

Dawid Podsiadło ma już na koncie współpracę z inną sieć komórkową – Play. Od 2018 roku jest twarzą reklam Crédit Agricole – bank ma z nim umowę o współpracy sponsorsko-reklamowej. Muzyk reklamował także whisky Johnnie Walker Blenders’ Batch i brał udział w kampanii wizerunkowej Programu III Polskiego Radia.

Czytaj też: Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów. Raport Useme

(AMS, 17.12.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.