Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 18, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Teva rusza z największą w historii marki Sudocrem kampanią reklamową

Kampania obejmuje obecnie reklamy typu display na portalach szeroko zasięgowych i w aplikacjach, a także spoty emitowane na platformie YouTube, w kanałach VOD i na platformach społecznościowych (screen: YouTube/Sudocrem Polska)

Pod hasłem "Sudocrem nie tylko dla dzieci, dla każdego!" Teva rusza z największą dotychczas kampanią marki Sudocrem.

Kampania ma przypominać, że Sudocrem jest dla każdego: dla niemowląt i dzieci, ale też dla sportowców, podróżników i całych rodzin.

Czytaj też: T-Mobile sponsorem koncertów Dawida Podsiadło, choć biuro prasowe marki temu zaprzeczało

Sudocrem Expert to produkt wspomagający leczenie skóry, może być stosowany na otarcia, obrzeża ran, czyli znacznie szerzej niż przy powszechnie kojarzącym się z Sudocremem pieluszkowym odparzeniu skóry.

Kampania obejmuje obecnie reklamy typu display na portalach szeroko zasięgowych i w aplikacjach, a także spoty emitowane na platformie YouTube, w kanałach VOD i na platformach społecznościowych. Do promocji wykorzystano TikTok. Polska jest pierwszym rynkiem, który postawił na takie rozwiązanie.

Dodatkowo, częścią kampanii będą działania z zakresu e-mail marketingu i współpraca z influencerami.

Czytaj też: Papaya Films produkuje serial o Dodzie, w przygotowaniu kolejne projekty

Wsparciem dla kampanii, również zaplanowanym po raz pierwszy w ramach ogólnoświatowych działań promocyjnych Tevy, będzie obecność Sudocremu podczas sportowych wydarzeń odbywających się w 2025 roku w całej Polsce. Już w poprzednim roku marka wsparła m.in. Bieg Niepodległości organizowany w Warszawie.

Twórcą globalnej kampanii "Sudocrem – Not only for babies" jest Havas, adaptację na rynek polski zaś – z hasłem "Sudocrem nie tylko dla dzieci, dla każdego!" przygotowała agencja They Digital.

Czytaj też: Ministerstwo Rozwoju i Technologii zapowiada szereg przetargów reklamowych

(AMS, 18.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.