Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział streamingu w oglądalności na telewizorach  |  Digital Network prognozuje jeszcze lepsze wyniki  |  TVP Sport z prawami  |  Program Doroty Szelągowskiej w TVN  |  Widownia "Dobry wieczór Polsko" w Polsat News  |  Serwis Sweet.tv poszerzył ofertę  |  TVP 2 pokaże program o kuchni polskiej  |  Radio Yanosik  |  Talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem będzie trwać dłużej  |  "Wieści Rolnicze"  |  Bezpłatne szkolenia Parlamentu Europejskiego dla młodych dziennikarek i dziennikarzy  |  Zanim użytkownik zostanie subskrybentem, trzeba go dobrze poznać  |  Aldi przedłuża współpracę  |  Client digital lead w Mediahub  |  Unilever  |  Platforma X podnosi cenę Premium+ do 50 dol.  |  Meta położy najdłuższy na świecie kabel podmorski  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Luty 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakt" utrzymał średnią sprzedaż przekraczającą 100 tys. egz. Pozostaje liderem wśród dzienników

Najlepiej sprzedającym się dziennikiem ogólnopolskim jest "Fakt"

W 2024 roku wzrosła przewaga tabloidów nad pozostałymi dziennikami ogólnopolskimi pod względem średniej sprzedaży. "Fakt" znajduje ponad trzy razy więcej odbiorców niż "Gazeta Wyborcza", co wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa.

Średnia sprzedaż "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) w 2024 roku wyniosła 110 148 egz., o 10,1 proc. mniej niż w 2023 roku. Drugi był "Super Express" (Grupa ZPR Media) ze średnią 64 258 egz. (spadek o 7,5 proc.).

Czytaj też: Prawicowe tygodniki z dużymi spadkami wpływów z reklam. "Sieci" w dół o 73 proc.

Wynik "Gazety Wyborczej" (Agora) to 33 176 egz. (spadek o 16,5 proc.), a "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) – 25 146 egz. (spadek o 17,7 proc.). Za nimi jest "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor) – 23 753 egz. (spadek o 12,8 proc.).

Dalej w zestawieniu były:

  • ukazujący się dwa razy w tygodniu "Przegląd Sportowy" (Ringier Axel Springer Polska) – 20 094 egz. (wzrost o 20,3 proc.),
  • "Gazeta Podatkowa" (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) – 17 389 egz. (spadek o 9,7 proc.),
  • "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) – 12 964 egz. (spadek o 2,4 proc.)
  • i "Parkiet Gazeta Giełdy" (Gremi Media) – 2830 egz. (spadek o 15,7 proc.).

Najwięcej e-wydań sprzedawał "Dziennik Gazeta Prawna" – średnio 15 521 egz. Próg 10 tys. przekroczyły również: "Rzeczpospolita" – 14 255 egz. i "Puls Biznesu" – 10 695 egz. Wzrost sprzedaży e-wydań w stosunku do 2023 roku zanotowały "Przegląd Sportowy" – o 14,1 proc., "Rzeczpospolita" – o 1,3 proc., "Puls Biznesu" – o 1,1 proc. i „Gazeta Podatkowa” – o 0,9 proc.

Czytaj też: Pułapki aktywizmu. Media odchodzą od informowania na rzecz tłumaczenia

(MZD, 16.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.