Dział: PRASA

Dodano: Luty 14, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawicowe tygodniki z dużymi spadkami wpływów z reklam. "Sieci" w dół o 73 proc.

Według danych cennikowych netto i nieuwzględniających rabatów tygodnik "Sieci" uzyskał w ub.r. 17,8 mln zł przychodów z reklam wobec 65,2 mln zł w 2023 roku

Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci" (Fratria) spadły w ubiegłym roku aż o 73 proc. w relacji do 2023 roku, a "Tygodnika do Rzeczy" (Orle Pióro) o 43 proc. - wynika z danych cennikowych Kantar Media.

Według danych cennikowych netto i nieuwzględniających rabatów tygodnik "Sieci" uzyskał w ub.r. 17,8 mln zł przychodów z reklam wobec 65,2 mln zł w 2023 roku.

Natomiast wpływy "Tygodnika do Rzeczy" z tego tytułu w ub.r. wyniosły 18,4 mln, podczas gdy w 2023 roku sięgnęły 32,4 mln zł.

Z danych Kantar Media wynika, że w 2023 roku największymi reklamodawcami "Tygodnika do Rzeczy" i "Sieci" były Orlen, Totalizator Sportowy i Lasy Państwowe.

Tygodnik "Polityka” (Polityka) miał w ubiegłym roku 56,4 mln zł wpływów z reklam, co oznacza spadek o niespełna 2 proc. w relacji do 2023 roku.

Natomiast "Newsweek Polska” (RAS Polska) odnotował spadek wpływów z reklam o niespełna 4 proc. Zarobił z tego tytułu w ub.r. 74,1 mln zł. 
Wszystkie powyższe wartości dotyczą danych cennikowych, a nie realnych wpływów dla wydawców.

(JF, 14.02.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.