AMS organizuje konferencję o przyszłości data-driven DOOH
Wydarzenie zostało podzielone na dwie części: Data & Innovations oraz Creativity & Trends (fot. materiały prasowe)
19 listopada w warszawskim Centralnym Domu Technologii odbędzie się konferencja #DataDrivenDOOH pod hasłem "DOOH future is now?", organizowana przez AMS.
W trakcie wydarzenie zaproszeni goście będą mówić o zmianie w segmencie Digital OOH, który coraz mocniej staje się data-driven.
Wydarzenie zostało podzielone na dwie części: Data & Innovations oraz Creativity & Trends. W trakcie pierwszej specjaliści rynku opowiedzą m.in. o wpływie AI na dane, interakcji online i offline w przestrzeni centrów handlowych oraz analizie doby mediowej.
Prelegentami będą m.in. Artur Kurasiński, Przemysław Dwojak (senior client business partner w Gfk) oraz Dorota Brzozowska (digital & social media data manager w dentsu).
Druga część poruszy tematykę programatycznego DOOH, retargeting OOH w oparciu o case studies oraz niejasności związanych z wycofaniem cookies przez Google, o których mówić będą Piotr Zagórski (ceo w retargetingOOH.com), Arthur de Groot (director of business development Broadsign) czy Stach Grabowski (VP brand strategy w Adlook).
"Press" jest partnerem medialnym konferencji #DataDrivenDOOH. W wydarzeniu można wziąć udział osobiście albo online. Więcej informacji o konferencji jest na stronie Datadrivendooh.pl.
(KAP, 08.11.2024)