Wojciech Mann i Radzimir "Jimek" Dębski przechodzą na Ty w kampanii Tyskiego
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie (screen: YouTube/ Huta 19)
Nowymi ambasadorami marki Tyskie (Kompania Piwowarska) zostali Wojciech Mann i Radzimir "Jimek" Dębski. Marka promuje się kampanią pod hasłem "Kolej przejść na TY".
Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Pociąg wyruszy z Tychów, Poznania i Warszawy, kolejno w dniach od 11 do 13 grudnia. W konkursie można wygrać podwójne zaproszenie na wybrany przejazd ze stacji początkowej i z powrotem. Na pasażerów czeka m.in. wagon z wnętrzem inspirowanym prawie 400-letnią historią Tyskich Browarów, skąd wywodzi się marka Tyskie.
Czytaj też: McCann Poland i Change Serviceplan wśród nominowanych w Euro Effie 2024
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolny wariant piwa Tyskie, zarejestrować dowód zakupu na stronie www.kolejprzejscnaty.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorką zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół Moon films, za postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowanie mediów – agencja mediowa Zenith. Koordynacja konkursu – Afekt, projekt opakowań – BNA.
Czytaj też: Producenci słodyczy najchętniej reklamują swoje marki w telewizji
(AMS, 05.11.2024)