Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wojciech Mann i Radzimir "Jimek" Dębski przechodzą na Ty w kampanii Tyskiego

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie (screen: YouTube/ Huta 19)

Nowymi ambasadorami marki Tyskie (Kompania Piwowarska) zostali Wojciech Mann i Radzimir "Jimek" Dębski. Marka promuje się kampanią pod hasłem "Kolej przejść na TY".

Wraz z kampanią startuje konkurs, w którym do wygrania są zaproszenia na przejazd zimowym pociągiem Tyskie. Pociąg wyruszy z Tychów, Poznania i Warszawy, kolejno w dniach od 11 do 13 grudnia. W konkursie można wygrać podwójne zaproszenie na wybrany przejazd ze stacji początkowej i z powrotem. Na pasażerów czeka m.in. wagon z wnętrzem inspirowanym prawie 400-letnią historią Tyskich Browarów, skąd wywodzi się marka Tyskie.

Czytaj też: McCann Poland i Change Serviceplan wśród nominowanych w Euro Effie 2024

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić dowolny wariant piwa Tyskie, zarejestrować dowód zakupu na stronie www.kolejprzejscnaty.pl i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Spoty wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorką zdjęć jest Zuza Krajewska. Za produkcję odpowiada zespół Moon films, za postprodukcję – Televisor, udźwiękowienie – Juice. Planowanie mediów – agencja mediowa Zenith. Koordynacja konkursu – Afekt, projekt opakowań – BNA.

Czytaj też: Producenci słodyczy najchętniej reklamują swoje marki w telewizji

(AMS, 05.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.