Temat: konkursy i nagrody

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza jubileuszowa, 25. edycja Galerii Plakatu AMS. Jest kategoria dodatkowa

Zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w przyszłym roku (fot. materiały prasowe)

Rozpoczyna się jubileuszowa, 25. edycja konkursu Galeria Plakatu AMS, poszerzona o kategorię dodatkową – motion.

Zadaniem uczestników jest zastanowienie się nad wyzwaniami, możliwościami i granicami, jakie niesie ze sobą rewolucja cyfrowa oraz zaprojektowanie plakatu ilustrującego ten fenomen.

W tej edycji, oprócz klasycznej formy plakatu, organizatorzy wprowadzili odrębną kategorię – motion, czyli 10-sekundową animację. Uczestnicy i uczestniczki mogą nadsyłać prace interpretujące główne hasło tegorocznej odsłony konkursu do 12 listopada. Wybrane prace będą prezentowane przez cały rok na nośnikach AMS.

Partnerem głównym 25. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS jest Samsung (oddział Memory), który przyzna nagrodę specjalną dla autorki lub autora pracy, która w najpełniejszy sposób odpowie na pytanie, co to znaczy być twórcą cyfrowym we współczesnym świecie. 

W konkursie Galerii Plakatu AMS prace można składać do 12 listopada. Werdykt jury znany będzie do 12 grudnia, a zwycięskie prace będą prezentowane na citylightach AMS w przyszłym roku.

Wyboru laureatów dokona jury w składzie: Małgorzata Augustyniak (doradczyni zarządu ds. CSR w AMS), Natalia Borawska (creative director VML), Maciej Buszewicz (artysta grafik, profesor ASP w Warszawie), Anna Frydrych (artystka, projektantka graficzna, aktywistka, absolwentka UW i ASP w Warszawie, laureatka konkursów i przeglądów graficznych), Janusz Górski (artysta grafik, profesor ASP w Gdańsku, kurator Galerii Plakatu AMS), Krzysztof Jarzębski (Well Done Kris, art director, ilustrator, content creator), Maciej Kamiński (dyrektor Memory w Samsung w Polsce i regionie CEE), Aleksander Małachowski (Hashtagalek, fotograf architektury, magister sztuki) i Filip Tofil (artysta grafik, creative director Syfon Studio, członek zarządu STGU).

Nadzór nad przebiegiem konkursu sprawuje audytor konkursu EY Polska. Partnerem głównym 25. edycji jest firma Samsung, partnerem wspierającym Green Parrot, partnerem merytorycznym – Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Dodatkowo, partnerem projektu zostało Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a patronami medialnymi – Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Radio Tok FM, Chilizet, sieć kin Helios, Grupa Agora oraz "Press".

(KOZ, 16.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.