"Nowa Trybuna Opolska" po raz pierwszy organizuje targi budowlane

Pierwotnie targi miały się odbyć w połowie września (fot. Nowa Trybuna Opolska)
Biuro reklamy i redakcja "Nowej Trybuny Opolskiej" (Polska Press) po raz pierwszy zorganizowały targi budowlane. - Dziś wydawnictwo prasowe musi rozwijać swoją działalność. Sam druk i sprzedaż gazet nie wystarczy - mówi Tomasz Kapica, redaktor naczelny "NTO".
Targi Dom/Energia/Ogród w Opolu rozpoczynają się dziś (piątek) i potrwają do niedzieli. Bierze w nich udział ponad 40 wystawców. Dziennik zorganizował imprezę siłami biura reklamy i redakcji. Wcześniej miał doświadczenie w mniejszych eventach.
Jak mówi redaktor naczelny Tomasz Kapica, nie jest to impreza wyłącznie wystawiennicza, ale także forum wymiany myśli. - Chcieliśmy pogodzić komercyjne oczekiwania wystawców z oczekiwaniami klientów. Stąd pomysł na targi obudowane debatami o tym, jak budować, gdzie budować i z czego budować - tłumaczy.
"NTO" przy promocji imprezy wykorzystuje swoje zasięgi na Opolszczyźnie.
Targi budowlane były najpierw planowane na wrześniowy weekend, kiedy na region spadła powódź. - Odwołaliśmy imprezę. Ani nam, ani naszym partnerom nie zależało na kojarzeniu targów z powodzią. Przesunęliśmy je o trzy tygodnie - mówi Kapica.
(PAR, 11.10.2024)
