Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze do decyzji Warner Bros. Discovery o niesprzedawaniu TVN  |  Reklamodawcy "Do Rzeczy" i "Sieci"  |  Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Assembly uruchamia w Polsce dział mediowy

Natalia Plawgo będzie pracować nad dalszym wzmocnieniem oferty mediowej Assembly w regionie (fot. materiały prasowe)

Assembly, międzynarodowa agencja mediowa stosująca strategię omnichannel i będąca częścią spółki Stagwell (STGW), uruchamia w Polsce nowy dział mediowy. Działem tym w regionie pokieruje Natalia Plawgo, która awansowała na partnerkę zarządzającą.

Natalia Plawgo wcześniej była menedżerką mediów Europy Środkowo-Wschodniej w polskiej siedzibie Assembly. Obecnie Plawgo razem z Mattem Adamsem, CEO Assembly Europ,  będzie pracować nad dalszym wzmocnieniem oferty mediowej w tym regionie, korzystając z lokalnych ekspertów, znajomości skali globalnej i technologii AI.

Nowo utworzony dział wzmocnić ma pozycję agencji Assembly w Europie Środkowo-Wschodniej -  wspólnie z londyńskim oddziałem Assembly będzie świadczyć usługi mediowe w całym regionie. Zespół, kierowany przez Plawgo, liczy w Polsce 20 osób. Do końca roku ma być powiększony do co najmniej 35 osób. Pracuje już dla takich klientów, jak m.in. Lenovo, Motorola, Estee Lauder, Coty czy Lindt.

Oferta została stworzona w odpowiedzi na rosnący popyt na kompleksowe usługi medialne opierające się na strategii wielokanałowej w tym regionie. 

- Polski rynek medialny jest gotowy na rewolucję, a klienci szukają szybszych i skuteczniejszych rozwiązań. Uruchamiając dział mediów w Polsce, łączymy najwyższej klasy usługi digital commerce z najszybciej rozwijającym się sektorem medialnym w regionie. Naszym celem jest zapewnienie kompleksowych rozwiązań w planowaniu i zakupie mediów oraz usług digital commerce, które napędzą wzrost naszych klientów - mówi Matt Adamsm, dyrektor generalny Assembly Europe. - Nasze holistyczne podejście, które integruje skalę globalną z lokalną wiedzą specjalistyczną, zapewni naszym klientom przewagę nad konkurencją na ciągle zmieniającym się rynku - twierdzi.

- Uważam, że udało nam się połączyć świat ofert mediowych i usług contentowych/kreacji i uzyskać unikalne na rynku narzędzia wspierające klientów w procesie transformacji cyfrowej. Stworzyliśmy wyjątkową ofertę mediową, w której content staje się integralnym i wspierającym elementem - komentuje Kacper Kłos, global head of digital commerce, Assembly Global. - Dzięki takim rozwiązaniom możemy oferować wyższą efektywność kampanii oraz pomóc naszym klientom osiągać lepsze wyniki - uważa.

To kolejny krok w kierunki ekspansji agencji Assembly w regionie -  w czerwcu Brand New Galaxy - należąca do Stagwell (STGW) - zmieniła nazwę na Assembly. Tworząc nową globalną strukturę Assembly Digital Commerce, uzupełniła mediowe kompetencje Assembly o e-commerce.

(AMS, 30.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.