Assembly uruchamia w Polsce dział mediowy
Natalia Plawgo będzie pracować nad dalszym wzmocnieniem oferty mediowej Assembly w regionie (fot. materiały prasowe)
Assembly, międzynarodowa agencja mediowa stosująca strategię omnichannel i będąca częścią spółki Stagwell (STGW), uruchamia w Polsce nowy dział mediowy. Działem tym w regionie pokieruje Natalia Plawgo, która awansowała na partnerkę zarządzającą.
Natalia Plawgo wcześniej była menedżerką mediów Europy Środkowo-Wschodniej w polskiej siedzibie Assembly. Obecnie Plawgo razem z Mattem Adamsem, CEO Assembly Europ, będzie pracować nad dalszym wzmocnieniem oferty mediowej w tym regionie, korzystając z lokalnych ekspertów, znajomości skali globalnej i technologii AI.
Nowo utworzony dział wzmocnić ma pozycję agencji Assembly w Europie Środkowo-Wschodniej - wspólnie z londyńskim oddziałem Assembly będzie świadczyć usługi mediowe w całym regionie. Zespół, kierowany przez Plawgo, liczy w Polsce 20 osób. Do końca roku ma być powiększony do co najmniej 35 osób. Pracuje już dla takich klientów, jak m.in. Lenovo, Motorola, Estee Lauder, Coty czy Lindt.
Oferta została stworzona w odpowiedzi na rosnący popyt na kompleksowe usługi medialne opierające się na strategii wielokanałowej w tym regionie.
- Polski rynek medialny jest gotowy na rewolucję, a klienci szukają szybszych i skuteczniejszych rozwiązań. Uruchamiając dział mediów w Polsce, łączymy najwyższej klasy usługi digital commerce z najszybciej rozwijającym się sektorem medialnym w regionie. Naszym celem jest zapewnienie kompleksowych rozwiązań w planowaniu i zakupie mediów oraz usług digital commerce, które napędzą wzrost naszych klientów - mówi Matt Adamsm, dyrektor generalny Assembly Europe. - Nasze holistyczne podejście, które integruje skalę globalną z lokalną wiedzą specjalistyczną, zapewni naszym klientom przewagę nad konkurencją na ciągle zmieniającym się rynku - twierdzi.
- Uważam, że udało nam się połączyć świat ofert mediowych i usług contentowych/kreacji i uzyskać unikalne na rynku narzędzia wspierające klientów w procesie transformacji cyfrowej. Stworzyliśmy wyjątkową ofertę mediową, w której content staje się integralnym i wspierającym elementem - komentuje Kacper Kłos, global head of digital commerce, Assembly Global. - Dzięki takim rozwiązaniom możemy oferować wyższą efektywność kampanii oraz pomóc naszym klientom osiągać lepsze wyniki - uważa.
To kolejny krok w kierunki ekspansji agencji Assembly w regionie - w czerwcu Brand New Galaxy - należąca do Stagwell (STGW) - zmieniła nazwę na Assembly. Tworząc nową globalną strukturę Assembly Digital Commerce, uzupełniła mediowe kompetencje Assembly o e-commerce.
(AMS, 30.09.2024)