Jakub Krawczyk managing directorem w Assembly Digital Commerce

Jakub Krawczyk jest związany z Brand New Galaxy (obecnie Assembly Digital Commerce) od początku istnienia firmy (fot. materiały prasowe)
Jakub Krawczyk, dotychczas chief client officer, digital commerce, został managing directorem w agencji Assembly Digital Commerce.
Stanowisko managing directora było w agencji nieobsadzone. Wcześniej sprawowali je wspólnie Tomasz Waligóra i Marek Różycki (od ponad roku już poza agencją).
Czytaj też: Orlen tworzy roster agencji PR – dowiedział się "Presserwis". Koncern zaprzecza
Jakub Krawczyk jest związany z Brand New Galaxy (obecnie Assembly Digital Commerce) od początku istnienia firmy, pełnił funkcje managing partnera BNG oraz CEO agencji Spacecamp. W ostatnim roku jako chief client officer nadzorował wszystkie zespoły biznesowe i rozwój współpracy z klientami agencji. Wraz z Kacprem Kłosem, CEO agencji, zaprojektował i wdrożył nowy model operacyjny, ogłoszony w marcu tego roku.
Krawczyk zarządza ponad 300-osobowym zespołem w ramach client units oraz zespołem LAB. Client Units to interdyscyplinarne zespoły specjalistów z obszaru zarządzania projektami, obsługi klienta, strategii, designu, UX, kreacji czy technologii. Każdy z nich dedykowany jest obsłudze wybranych klientów. W skład zespołu LAB wchodzą szefowie kluczowych kompetencji, takich jak experience design, strategy, project management & technology oraz delivery excellence. Odpowiadają za strategię rozwoju danej specjalizacji, know-how sharing czy zarządzanie rozwojem specjalistów danej kompetencji.
Jakub Krawczyk wcześniej związany był m.in. z Publicis Groupe, Saatchi & Saatchi, Ogilvy i K2.
Czytaj też: Mniejsze zainteresowanie outdoorem w kampanii prezydenckiej niż przy poprzednich wyborach
(AMS, 02.06.2025)
