Julia Dziurbiejko w przyszłym roku odejdzie z Assembly Digital Commerce
Julia Dziurbiejko z Assembly, a wcześniej Brand New Galaxy, jest związana od 2017 roku (fot. Przemek Chudkiewicz)
Julia Dziurbiejko, global chief operating officer (COO) digital commerce w agencji Assembly Digital Commerce, w przyszłym roku formalnie zakończy współpracę z dotychczasową firmą – wynika z ustaleń "Presserwisu".
Stanowisko Dziurbiejko nie będzie ponownie obsadzane. CEO agencji jest Kacper Kłos, global head of Assembly Digital Commerce.
Julia Dzierbiejko z Assembly, a wcześniej Brand New Galaxy, związana jest od 2017 roku. Kiedy w czerwcu 2024 Brand New Galaxy zmieniło nazwę na Assembly, integrując swoją kompetencję e-commerce z mediowymi możliwościami Assembly, w ramach tej zmiany Dziurbiejko objęła stanowisko global chief operating officer (COO) digital commerce. Jej rola zakłada nadzór operacyjny nad globalną działalnością digital commerce w Assembly, w tym integrację technologii, procesów i zespołów.
Wcześniej, od października 2017 roku, Julia Dziurbiejko była managing directorką w Pathfinder 23, agencji e-commerce należącej do grupy Brand New Galaxy. W kwietniu 2020 objęła stanowisko CEO w dwóch podmiotach: Pathfinder 23 oraz Synthrone (platforma do automatyzacji wdrożeń i analityki e-commerce).
Z branżą marketingową związana jest od około 2006 roku. Wcześniej przez ponad dziewięć lat pracowała w Saatchi & Saatchi Poland.
(AMS, 26.11.2025)










