Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Nowi prowadzący w Polskim Radiu 24  |  Przejście z Polsat News do Euronews  |  Słowo roku w plebiscycie Instytutu Języka Polskiego UW  |  Orlen przesunął termin  |  Podrożał miesięcznik dla kobiet "Elle"  |  TVP 1 liderem niedzielnego pasma  |  Debiut talk-show Magdy Gessler w TVN  |  Zestawienie kanałów tematycznych w 2024 roku  |  Redaktorka naczelna magazynu "Design Alive"  |  Gazeta.pl i Fundacja Avalon przygotowały poradnik  |  OK Human po przetargu  |  Sanofi/Opella wybiera agencję  |  NASK promuje domeny  |  Revolut z globalną kampanią  |  Widownia Złotych Globów w CBS wzrosła o 7 proc.  |  "The Wall Street Journal" ściąga z Politico czworo doświadczonych reporterów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kacper Kłos prezesem Assembly Digital Commerce

Kacper Kłos w roli CEO zastąpił Piotra Morkowskiego (for. materiały prasowe)

Kacper Kłos został CEO agencji Assembly Digital Commerce (dawniej Brand New Galaxy). Wcześniej pełnił funkcję global head of Assembly Digital Commerce, odgrywając kluczową rolę w budowaniu i wdrażaniu globalnej oferty spółki.

Kłos w roli prezesa zastąpił Piotra Morkowskiego. Z branżą reklamową związany jest od dwóch dekad. W 2007 roku objął stanowisko account director w Saatchi & Saatchi, gdzie pracował przez 10 lat. W 2017 roku trafił do Brand New Galaxy, początkowo jako managing partner, później CEO, a następnie president. 

Do sukcesów Kłosa w firmie można zaliczyć m.in. skalowanie działalności do ponad 600 pracowników na trzech kontynentach, osiągnięcie ponad 3 0proc. rocznego wzrostu przychodów agencji oraz doprowadzenie do przejęcia Content26. Po przejęciu Brand New Galaxy przez Stagwell, Kłos odegrał kluczową rolę w integracji globalnej oferty i przyspieszeniu ekspansji międzynarodowej.

"To ekscytujący czas dla agencji, która nadal kształtuje przyszłość handlu cyfrowego" - komentuje Kłos. "Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji, zaawansowanej analityki, skalowalnych i połączonych ekosystemów, marki stają przed ogromnymi możliwościami rozwoju. Jestem dumny, że mogę współpracować z tym zespołem ekspertów, aby pomóc naszym klientom wykorzystać trendy i napędzać ewolucję agencji jako lidera rynku w przestrzeni handlu cyfrowego" - kończy.

W 2022 roku Brand New Galaxy zostało przejęte przez Stagwell, co umożliwiło firmie m.in. obsługę klientów zarówno globalnie, jak i regionalnie na ponad 45 rynkach oraz przyciągnięcie takich marek, jak Lindt, Mars, Lego, Lenovo i Brown Forman. Firma uruchomiła dział mediów detalicznych we współpracy z Assembly, agencją mediową Stagwell.

W 2024 roku Brand New Galaxy przeszła rebranding, tworząc Assembly Digital Commerce. Firma obsługuje obecnie niektóre z najbardziej znanych marek na świecie. W tym Under Armour, Pipedrive i Solventum, dostarczając zintegrowane rozwiązania w zakresie handlu elektronicznego, mediów detalicznych i marketingu cyfrowego na całym świecie. 

(KAP, 07.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.