Konfederacja chce likwidacji  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Konfederacja chce likwidacji  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Konfederacja chce likwidacji  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Wydawca "Gazety Podatkowej"  |  Aplan Media wygrywa przetarg  |  Operator kablowy Inea  |  Akson Studio ze wzrostem zysku  |  Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera  |  TVS z Katowic planuje być na plusie  |  Kanał TV Okazje dostępny naziemnie  |  2012 Agency z większymi przychodami  |  Agencja reklamowa Just  |  Feeders Agency wysyła pracowników  |  COO Grupy 45Avenue  |  Potwierdzono 45 zarzutów niestosownych zachowań Gregga Wallace'a  |  Meta przejmuje start-up wykorzystujący AI do generowania głosów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kacper Kłos prezesem Assembly Digital Commerce

Kacper Kłos w roli CEO zastąpił Piotra Morkowskiego (for. materiały prasowe)

Kacper Kłos został CEO agencji Assembly Digital Commerce (dawniej Brand New Galaxy). Wcześniej pełnił funkcję global head of Assembly Digital Commerce, odgrywając kluczową rolę w budowaniu i wdrażaniu globalnej oferty spółki.

Kłos w roli prezesa zastąpił Piotra Morkowskiego. Z branżą reklamową związany jest od dwóch dekad. W 2007 roku objął stanowisko account director w Saatchi & Saatchi, gdzie pracował przez 10 lat. W 2017 roku trafił do Brand New Galaxy, początkowo jako managing partner, później CEO, a następnie president. 

Do sukcesów Kłosa w firmie można zaliczyć m.in. skalowanie działalności do ponad 600 pracowników na trzech kontynentach, osiągnięcie ponad 3 0proc. rocznego wzrostu przychodów agencji oraz doprowadzenie do przejęcia Content26. Po przejęciu Brand New Galaxy przez Stagwell, Kłos odegrał kluczową rolę w integracji globalnej oferty i przyspieszeniu ekspansji międzynarodowej.

"To ekscytujący czas dla agencji, która nadal kształtuje przyszłość handlu cyfrowego" - komentuje Kłos. "Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji, zaawansowanej analityki, skalowalnych i połączonych ekosystemów, marki stają przed ogromnymi możliwościami rozwoju. Jestem dumny, że mogę współpracować z tym zespołem ekspertów, aby pomóc naszym klientom wykorzystać trendy i napędzać ewolucję agencji jako lidera rynku w przestrzeni handlu cyfrowego" - kończy.

W 2022 roku Brand New Galaxy zostało przejęte przez Stagwell, co umożliwiło firmie m.in. obsługę klientów zarówno globalnie, jak i regionalnie na ponad 45 rynkach oraz przyciągnięcie takich marek, jak Lindt, Mars, Lego, Lenovo i Brown Forman. Firma uruchomiła dział mediów detalicznych we współpracy z Assembly, agencją mediową Stagwell.

W 2024 roku Brand New Galaxy przeszła rebranding, tworząc Assembly Digital Commerce. Firma obsługuje obecnie niektóre z najbardziej znanych marek na świecie. W tym Under Armour, Pipedrive i Solventum, dostarczając zintegrowane rozwiązania w zakresie handlu elektronicznego, mediów detalicznych i marketingu cyfrowego na całym świecie. 

(KAP, 07.01.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.