Douglas rusza z międzynarodową kampanią marki Douglas Collection

Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Wavemaker (screen: YouTube/Perfumerie Douglas Polska)
Sieć drogerii Douglas ruszyła z kampanią promująca linię produktów do makijażu marki Douglas Collection. Realizowana pod hasłem "#IYKYK – Jak znasz, to wiesz" będzie obecna w telewizji, digitalu, planowane są też materiały POS w perfumeriach w całym kraju.
Claim kampanii – hashtag #IYKYK odnosi się do obecnego trendu w mediach społecznościowych. Dotyczy on wiedzy dostępnej tylko dla wtajemniczonych ("If you know, you know").
Czytaj też: Danone sięga po influencerów do promocji marki YoPro. M.in. Kaja Soboń i Qczaj
W tym przypadku ma to być wiedza o tym, że Douglas Collection obejmuje setki produktów o jakości premium, wartych wypróbowania.
Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Wavemaker.
Czytaj też: PRCN finalistą konkursu Ragan's PR Daily – Nonprofit Communications Awards
(AMS, 26.08.2024)
