PRCN finalistą konkursu Ragan's PR Daily – Nonprofit Communications Awards
PRCN została finalistą PR Daily Nonprofit Communications Awards w dwóch kategoriach (fot. materiały prasowe)
Agencja PRCN jest finalistą w kategorii public affairs oraz komunikacja kryzysowa konkursu PR Daily Nonprofit Communications Awards.
Agencja została nominowana za kampanię „Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent”, która informowała o najpoważniejszych problemach związanych z bezpieczeństwem w polskim systemie ochrony zdrowia, oraz „Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem”.
Czytaj też: Euvic Digital promuje studia na Wydziale Transportu Politechniki Warszawskiej
Nagrody PR Daily Nonprofit Communications Awards przyznawane są za kampanie budujące świadomość lub zbierające fundusze na ważne cele czy organizacje non profit.
Gala Nonprofit Communications Awards Luncheon odbędzie się 27 września w Yale Club w Nowym Jorku.
Czytaj też: Douglas rusza z międzynarodową kampanią marki Douglas Collection
(AMS, 26.08.2024)