Kabaret Mumio wraca do reklamy. Tym razem w spocie sieci salonów meblowych Agata

W nowym spocie telewizyjnym Mumio wciela się w rolę pracowników Agaty (screen: YouTube/Salony Agata)
Sieć salonów meblowych Agata rusza z nową platformą komunikacji, którą możemy obserwować od 5 sierpnia zarówno w telewizji, jak i w internecie, radiu, OOH czy social mediach. W spotach reklamowych występuje grupa teatralna Mumio, w komunikacji znana z reklam Plusa (Polkomtel).
W nowym spocie telewizyjnym Mumio wciela się w rolę pracowników Agaty, którzy przedstawiają obszerną i stałą ofertę produktów "Zobacz jak tanio".
Czytaj też: Marka Orbit Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi "Noc Aniołów"
Nowa kreacja marki Agata obejmuje spoty telewizyjne i radiowe, a także dedykowane kreacje wideo do internetu i displaye. Za kreację odpowiada agencja PZL (odpowiadająca również za słynne kampanie Plusa). Za realizację – dom produkcyjny Film Republic, a zakupu czasu reklamowego w telewizji dokonuje w imieniu marki Spark Foundry.
Dotychczas w reklamach Agaty występowały aktorki Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk.
Czytaj też: Nagroda Red Dot Design Award dla polskiego serwisu the:protocol
(AMS, 06.08.2024)
