Nagroda Red Dot Design Award dla polskiego serwisu the:protocol
Międzynarodowe jury doceniło identyfikację wizualną brandu the:protocol, autorstwa Osom Studios (screen: Theprotocol.it/)
Identyfikacja marki the:protocol, serwisu rekrutacyjnego Grupy Pracuj, została uhonorowana jedną z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w branży designu – Red Dot Design Award.
Osom Studios działające na zlecenie the:protocol otrzymało tytuł w kategorii Brands & Communication Design. Skierowany do ekspertów IT serwis znalazł się w gronie zaledwie 27 polskich marek, których brand design kapituła konkursu nagrodziła na przestrzeni ostatnich 20 lat.
Czytaj też: PRCN finalistą konkursu Ragan's PR Daily – Nonprofit Communications Awards
W tegorocznej edycji międzynarodowe jury doceniło identyfikację wizualną brandu the:protocol autorstwa Osom Studios. Stworzony dla marki system identyfikacji pozwala na tworzenie nowych kampanii i visuali zgodnych z wytycznymi projektowymi marki, a opracowywane na te potrzeby ilustracje autorstwa Morganna Lechata wpisują się w język marki i nadają kreacjom charakterystyczny styl.
Red Dot Design Award przyznawana jest w trzech kategoriach: Product Design, Brands & Communication Design (nagroda w tej kategorii, od 1993 roku, docenia wybitne osiągnięcia w zakresie projektowania korporacyjnego, reklamy, mediów interaktywnych oraz projektowania dźwięku) oraz Design Concept.
Czytaj też: Kabaret Mumio wraca do reklamy. Tym razem w spocie sieci salonów meblowych Agata
(AMS, 06.08.2024)