PRCN finalistą konkursu Ragan's PR Daily – Nonprofit Communications Awards
Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 27 września w Nowym Jorku (fot. materiały prasowe)
Projekt "Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent" oraz "Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem" realizowane przez agencję PRCN, znalazły się w finale konkursu Ragan's PR Daily – Nonprofit Communications Awards.
W tym roku w konkursie wyróżniono aż 47 kategorii, w tym 3 podkategorie: komunikacja non profit, kampanie i komunikacja oraz narzędzia komunikacji.
Czytaj też: Nagroda Red Dot Design Award dla polskiego serwisu the:protocol
Projekt "Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent" dostał się do finału konkursu PR Daily w kategorii public affairs. Kampania skupiała się na poprawie standardów bezpieczeństwa w szpitalach. Zainicjowano ogólnopolskie badanie dotyczące implementacji dyrektyw unijnych w polskich szpitalach. Realizowane działania przyczyniły się do uchwalenia ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta.
Kampania ta przyczyniła się również do ustanowienia nowych wskaźników oceny jakości szpitali oraz rozpoczęcia roku jakości i bezpieczeństwa w ochronie zdrowia.
Kampania "Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem" znalazła się w finale w kategorii komunikacji kryzysowej. Projekt miał na celu wsparcie pacjentów wymagających opieki długoterminowej z użyciem respiratora. Działania te zapobiegły ograniczeniom w świadczeniach wentylacji domowej planowanym przez NFZ, jednocześnie podnosząc świadomość społeczną i angażując Polaków poprzez media i spotkania z decydentami.
Czytaj też: Dwie nowe dyrektorki w strukturach Salestube. Anna Gocłowska i Katarzyna Zadróżna-Paszt
Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 27 września w Nowym Jorku, podczas gali organizowanej przez PR Daily.
Ragan Communications to wpływowa organizacja w branży public relations. Ponadto PR Daily jest częścią Ragan Communications, które zostało założone ponad 50 lat temu w Stanach Zjednoczonych. Organizacja dostarcza wiadomości, informacje, analizy i szkolenia specjalistom ds. public relations w dziedzinach komunikacji, zasobów ludzkich czy marketingu.
Czytaj też: Kabaret Mumio wraca do reklamy. Tym razem w spocie sieci salonów meblowych Agata
(AMS, 06.08.2024)