Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 06, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PRCN finalistą konkursu Ragan's PR Daily – Nonprofit Communications Awards

Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 27 września w Nowym Jorku (fot. materiały prasowe)

Projekt "Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent" oraz "Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem" realizowane przez agencję PRCN, znalazły się w finale konkursu Ragan's PR Daily – Nonprofit Communications Awards.

W tym roku w konkursie wyróżniono aż 47 kategorii, w tym 3 podkategorie: komunikacja non profit, kampanie i komunikacja oraz narzędzia komunikacji.

Czytaj też: Nagroda Red Dot Design Award dla polskiego serwisu the:protocol

Projekt "Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent" dostał się do finału konkursu PR Daily w kategorii public affairs. Kampania skupiała się na poprawie standardów bezpieczeństwa w szpitalach. Zainicjowano ogólnopolskie badanie dotyczące implementacji dyrektyw unijnych w polskich szpitalach. Realizowane działania przyczyniły się do uchwalenia ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta.

Kampania ta przyczyniła się również do ustanowienia nowych wskaźników oceny jakości szpitali oraz rozpoczęcia roku jakości i bezpieczeństwa w ochronie zdrowia.

Kampania "Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem" znalazła się w finale w kategorii komunikacji kryzysowej. Projekt miał na celu wsparcie pacjentów wymagających opieki długoterminowej z użyciem respiratora. Działania te zapobiegły ograniczeniom w świadczeniach wentylacji domowej planowanym przez NFZ, jednocześnie podnosząc świadomość społeczną i angażując Polaków poprzez media i spotkania z decydentami.

Czytaj też: Dwie nowe dyrektorki w strukturach Salestube. Anna Gocłowska i Katarzyna Zadróżna-Paszt

Ogłoszenie zwycięzców odbędzie się 27 września w Nowym Jorku, podczas gali organizowanej przez PR Daily.

Ragan Communications to wpływowa organizacja w branży public relations. Ponadto PR Daily jest częścią Ragan Communications, które zostało założone ponad 50 lat temu w Stanach Zjednoczonych. Organizacja dostarcza wiadomości, informacje, analizy i szkolenia specjalistom ds. public relations w dziedzinach komunikacji, zasobów ludzkich czy marketingu.

Czytaj też: Kabaret Mumio wraca do reklamy. Tym razem w spocie sieci salonów meblowych Agata

(AMS, 06.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.