Przejście z "Przeglądu Sportowego" do Tvpsport.pl  |  Oglądalność programu "Bez retuszu" Marka Czyża w TVP Info  |  Losy byłego wicedyrektora Biura Reklamy TVP  |  Prezes Agory w radzie Eurozetu  |  Meloradio bez audycji  |  Firma producencka Vision House Productions  |  Metroport zakończył rok z zyskiem  |  Viaplay nadal bez premiery  |  Chopin Telewizja Kablowa uruchomi kanały lokalne  |  Światowa konferencja w Katowicach  |  Nadawca Radia Bezpieczna Podróż dalej na minusie  |  Wybrano władze Polskiej Izby Druku  |  Konsumenci kupują na podstawie rekomendacji influencerów  |  Ambasador marki Whirlpool  |  Marketing manager w DLL  |  GPD przygotowała kampanię  |  Amazon podwoił zysk, ale zawiódł oczekiwania  |  ByteDance i TikTok pozwane przez USA za brak ochrony prywatności dzieci  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przejście z "Przeglądu Sportowego" do Tvpsport.pl  |  Oglądalność programu "Bez retuszu" Marka Czyża w TVP Info  |  Losy byłego wicedyrektora Biura Reklamy TVP  |  Prezes Agory w radzie Eurozetu  |  Meloradio bez audycji  |  Firma producencka Vision House Productions  |  Metroport zakończył rok z zyskiem  |  Viaplay nadal bez premiery  |  Chopin Telewizja Kablowa uruchomi kanały lokalne  |  Światowa konferencja w Katowicach  |  Nadawca Radia Bezpieczna Podróż dalej na minusie  |  Wybrano władze Polskiej Izby Druku  |  Konsumenci kupują na podstawie rekomendacji influencerów  |  Ambasador marki Whirlpool  |  Marketing manager w DLL  |  GPD przygotowała kampanię  |  Amazon podwoił zysk, ale zawiódł oczekiwania  |  ByteDance i TikTok pozwane przez USA za brak ochrony prywatności dzieci  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przejście z "Przeglądu Sportowego" do Tvpsport.pl  |  Oglądalność programu "Bez retuszu" Marka Czyża w TVP Info  |  Losy byłego wicedyrektora Biura Reklamy TVP  |  Prezes Agory w radzie Eurozetu  |  Meloradio bez audycji  |  Firma producencka Vision House Productions  |  Metroport zakończył rok z zyskiem  |  Viaplay nadal bez premiery  |  Chopin Telewizja Kablowa uruchomi kanały lokalne  |  Światowa konferencja w Katowicach  |  Nadawca Radia Bezpieczna Podróż dalej na minusie  |  Wybrano władze Polskiej Izby Druku  |  Konsumenci kupują na podstawie rekomendacji influencerów  |  Ambasador marki Whirlpool  |  Marketing manager w DLL  |  GPD przygotowała kampanię  |  Amazon podwoił zysk, ale zawiódł oczekiwania  |  ByteDance i TikTok pozwane przez USA za brak ochrony prywatności dzieci  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwie nowe dyrektorki w strukturach Salestube. Anna Gocłowska i Katarzyna Zadróżna-Paszt

Awanse związane są ze strategicznym rozwojem Salestube na rynkach zagranicznych oraz obsługą na nich globalnych marek (fot. materiały prasowe)

Anna Gocłowska i Katarzyna Zadróżna-Paszt awansowały na stanowiska dyrektorskie w strukturach Salestube.

Gocłowska pełni funkcję e-commerce & performance director, a Zadróżna-Paszt – SEM director.

Anna Gocłowska związana jest z Salestube od 2019 roku. Rozpoczynała w niej pracę jako senior performance specialist, w 2020 roku awansowała na c-commerce & performance manager, a następnie na dyrektorkę działu. Teraz stanęła na czele 13-osobowego zespołu e-commerce & performance.

Czytaj też: Agnieszka Kozłowska w Freundschaft The Digitals. Będzie junior account managerem

Wśród kluczowych celów, za które Gocłowska będzie odpowiedzialna, znajduje się m.in. zwiększenie zasięgu operacyjnego spółki na arenie lokalnej i międzynarodowej, a także rozbudowanie oferty produktowej i technologicznej w ramach zespołu.

Katarzyna Zadróżna-Paszt, która objęła stanowisko SEM director, związana jest z Salestube od 2017 roku i przeszła drogę od senior SEM specialist do acting SEM director, przejmując w grudniu 2023 roku zarządzanie zespołem spółki, który liczy ponad 48 osób.

Jako dyrektorka bierze udział w nadzorowaniu i rozwoju projektów e-commerce realizowanych dla klientów Salestube, a także za tworzenie oferty oraz strategii produktowej. Odpowiada również za rozwój kompetencji z zakresu marketplace ads w ramach spółki.

Czytaj też: Marka Orbit Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi "Noc Aniołów"

(KAP, 05.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.